joburi Antibiotice Iași

Joburi active @ Antibiotice Iași

Alătură-te echipei Antibiotice pe drumul său spre mai mult și mai bine pentru sănătatea oamenilor!

De 68 de ani, compania noastră dezvoltă o cultură a cunoașterii, eficienței și responsabilității lucrului bine făcut. Toate acestea ne-au plasat în topul celor mai importanți și mai cunoscuți producători din industria farmaceutică românească.

Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Vă mulțumim!

Tehnician mentenanță – electric

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii în domeniul electric;
  • Experienţa anterioară constituie avantaj;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Dexteritate/manualitate și precizie.

Principalele responsabilități:

  • Executarea activităților de mentenanță preventivă si reactivă pentru echipamente și instalații electrice;
  • Întocmirea necesarului de piese de schimb;
  • Documentarea în livret/CMMS a activităților de mentenanță efectuate;
  • Participarea la modernizarea rețelelor electrice;
  • Menținerea în condiții optime de funcționare și exploatare a instalației electrcie de distribuție.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă;
  • Sporuri acordate conform codului muncii;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Asigurare medicală privată;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Facilitatea “Bistro pauza de masa” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.


Specialist mentenanță – automatizări

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare în automatizări/mecatronică/electrotehnică;
  • Experienţa anterioară constituie avantaj;
  • Engleză nivel mediu;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Pachet MS-Office;
  • Cunoștințe de programare PLC, aplicații CMMS – ERP.

Principalele responsabilități:

  • Executarea activităților de mentenanță preventivă și reactivă;
  • Întocmirea necesarului de piese de schimb;
  • Întocmirea documentațiilor tehnice specifice;
  • Documentarea în livret/CMMS a activităților de mentenanță efectuate;
  • Participarea la PIF/SAT/FAT echipamente.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Asigurare medicală privată;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Facilitatea “Bistro pauza de masa” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.


Operator stație epurare

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii în domeniul tehnic, mecanic/lăcătuș mecanic;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Experiența anterioară constituie un avantaj.

Principalele responsabilități:

  • Exploatează stația de epurare și instrucțiunile de lucru a utilajelor și instalațiilor;
  • Supraveghează funcționarea sistemului de automatizări și calcul tip SCADA;
  • Înregistrează în jurnalul de tură parametrii și timpul de funcționare a echipamentelor și instalațiilor;
  • Remediază împreună cu mecanicul defecțiunile apărute la utilaje (poduri racloare, pompe, suflante).

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Facilitatea “Bistro pauza de masa” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.


Inginer validări

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare în automatizări/mecatronică/electrotehnică;
  • Experienţa anterioară constituie avantaj;
  • Engleză nivel mediu;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Pachet MS-Office;
  • Cunoștințe de programare PLC, aplicații CMMS – ERP.

Principalele responsabilități:

  • Executarea activităților de mentenanță preventivă și reactivă;
  • Întocmire necesar piese de schimb;
  • Întocmirea documentațiilor tehnice specifice;
  • Documentarea în livret/CMMS activităților de mentenanță efectuate;
  • Participarea la PIF/SAT/FAT echipamente.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Asigurare medicală privată;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Facilitatea “Bistro pauza de masa” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea.


Inginer calificări

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare tehnice;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Realizarea activităţii de elaborare a documentelor de calificare pentru sistemele HVAC din cadrul societăţii;
  • Realizarea activităţii de monitorizare a parametrilor fizici (temperatură, umiditate, presiune) şi a numărului total de particule, corespunzătoare zonelor curate din cadrul companiei (secţii de producţie, laboratoare, depozite);
  • Realizarea activității de monitorizare și testare a filtrelor antimicrobiene, hidrofile şi hidrofobe;
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele PC hard şi soft, programe uzuale MS Office, programe specifice (lucru cu baze de date, prelucrare statistică a datelor).

Principalele responsabilități:

  • Întocmirea documentației pentru monitorizarea numărului total de particule și parametrilor fizici (temperatură, umiditate și presiune) a spațiilor de fabricație, depozitare și laboratoarelor;
  • Întocmirea documentației pentru testarea sistemelor de ventilație care deservesc spațiile de fabricație, depozitare și laboratoarelor (teste de debit, număr de schimburi, testarea etanșeității și integrității filtrelor HEPA și ULPA, determinarea timpului de recuperare, testarea alarmelor, testarea vitezei, teste de vizualizare a fluxului de aer);
  • Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru;
  • Participă la validarea sistemelor de ventilație din cadrul societății;
  • Concepe şi redactează protocoalele şi rapoartele de calificare CI, CO, CP în colaborare cu inginerul mecanic, electric şi tehnologul secţiei pentru sistemele HVAC și hote;
  • Verifică efectuarea testelor specifice validărilor sistemelor HVAC;
  • Verifică rezultatele specifice activităţilor de monitorizare ale sistemelor HVAC;
  • Emite concluziile privind îndeplinirea criteriilor de acceptare corespunzătoare rapoartelor de validare pentru sistemele HVAC (CI, CO, CP);
  • Răspunde de aprobarea protocoalelor şi rapoartelor de calificare (CI, CO, CP);
  • Efectuează calcule statistice în cazul testelor care necesită acest lucru;
  • Întocmeşte documentaţia de Asigurarea Calităţii (proceduri, instrucțiuni de lucru etc.) şi răspunde de corectitudinea lor;
  • Susține documentele de calificare a sistemelor de ventilație/hote, de monitorizare la inspecțiile GMP și FDA;
  • Cunoaște și respectă procedurile de sistem și procedurile standard de operare specifice domeniului în care îşi desfăşoară activitatea.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă;
  • Sporuri acordate conform codului muncii;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Bonusare anuală pe bază de performanță;
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Asigurare medicală privată;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit;
  • Program de lucru scurt vinerea;
  • Laptop.


Laborant

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2024

Cerințele postului:

  • Studii medii/absolvent de liceu (chimist/technician chimist, asistent medical);
  • Entuziasm și seriozitate;
  • Orientare spre cunoaștere, motivație pentru dezvoltare personală și profesională;
  • Capacitate de adaptare la schimbări, spirit de echipă, flexibilitate;
  • Creativitate, atitudine pozitivă;
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele hard și soft de la locul de muncă;
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III).

Principalele responsabilități:

  • Efectuează analize pentru procesul de biosinteză;
  • Efectuează analize fizico-chimice pentru etapa de izolare-purificare;
  • Efectuează analize pentru materii prime;
  • Evaluează și interpretează orice deviație de la funcționarea în parametri a echipamentului;
  • Furnizează corect date și rapoarte necesare șefului direct sau altor colegi legate de activitatea de Laborator;
  • Înregistrează toate analizele conform procedurilor de Laborator;
  • Lucrul cu echipamente calificate.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/ loc de parcare gratuit.


Lăcătuș mecanic

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent de studii medii/școală profesională – profil mecanic/tehnic;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, de organizare și gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III).

Principalele responsabilități:

  • Asigurarea funcționării echipamentelor și instalațiilor la parametrii tehnologici;
  • Controlează, supraveghează și intervine pentru remedierea defecțiunilor care apar pe timpul funcționării echipamentelor și instalațiilor;
  • Colaborează cu personal specializat din cadrul departamentului Electric și Automatizare în vederea funcționării corespunzătoare a echipamentelor și instalațiilor;
  • În perioada de revizie generală execută reparații ale echipamentelor și instalațiilor.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/ loc de parcare gratuit.


Pompier

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent de liceu;
  • Cursul de specializare Servant Pompier constituie avantaj;
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III).

Principalele responsabilități:

  • Participă la toate acțiunile de pregătire de specialitate, organizate cu Serviciul pentru situații de urgenţă şi formaţiunea de pază, execută antrenament pentru mânuirea corectă a accesoriilor de stingere și a echipamentului de protecție din dotare;
  • Respectă programul zilnic de activitate stabilit pentru pompierii profesioniști, regulile de ordine interioară și disciplină în muncă;
  • Execută controlul respectării actelor normative care reglementează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor în cadrul programului de prevenire (rond), asigură asistență la locurile de muncă cu grad ridicat de pericol când se lucrează cu foc deschis sau la repunerea în funcțiune a instalațiilor după revizii și reparații, luând măsuri pentru înlăturarea neregulilor constatate;
  • Participă efectiv la acțiunile de stingere a incendiilor, de salvare a oamenilor și bunurilor materiale și la înlăturarea urmărilor calamităților naturale ori catastrofelor;
  • Execută împreuna cu șoferii lucrări de întreținere la mașinile din dotare, mijloacelor și accesoriilor de stingere pe care le deservește, precum și a echipamentului de protecție din dotare;
  • Ori de câte ori este nevoie execută lucrări de reparații, curățenie în incinta și în exteriorul remizei Serviciului pentru situații de urgenţă;
  • Îndeplinește orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de tură (grupă), cum ar fi: verificat stingătoare, supravegherea telefoanelor și instalației de avertizare incendii;
  • Informează şeful de serviciu, coordonatorul activitate sau şeful de tură despre toate problemele constatate în timpul serviciului;
  • Menține ordinea și curățenia în remiza Serviciului de pompieri și în exteriorul acesteia;
  • Participă la pregătirea şi desfăşurarea concursurilor profesionale specifice;
  • Respectă reglementările interne şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată;
  • Respectă programul de lucru şi foloseşte eficient timpul de muncă pentru executarea atribuţiilor de serviciu;
  • Respectă programul de masă stabilit şi regulile de circulaţie pe teritoriul societăţii;
  • Asigură ordinea la locul de muncă şi înştiinţează în timp util superiorul direct despre existenţa unor nereguli, abateri sau lipsuri în activitatea de la locul de muncă;
  • Îndeplineste orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de serviciu sau șeful de tură (grupă);
  • Îndeplineşte și alte atribuții specifice stabilite de șeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competențelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a atribuțiilor de serviciu
  • Verifică documentele şi bagajele personalului prezentat la intrarea/ieşirea din societate şi previne introducerea spre comercializare a oricăror mărfuri;
  • Înlocuieşte șef tură pază la sistemele de supraveghere video ori de câte ori situaţia o impune (în cazul unei defecţiuni, pauză de masă, la patrulare pe perimetru);
  • Este direct răspunzător de exercitarea atribuţiilor specifice activităţii de pază reglementate de dispoziţiile interne;
  • Nu părăsește locul de muncă la terminarea programului decât după ce a venit înlocuitorul.

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv;
  • Tichete de masă;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală);
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/ loc de parcare gratuit.


Reprezentant Medical zona București

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în copromovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea și participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning(cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Biolog

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Studii universitare finalizate licență/master – Biologie
  • Adaptabil, creativ, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate, atent la detalii
  • Capacitate de analiză şi sinteză, de lucru cu respectarea termenelor limită, abilităţi de comunicare, de coordonare echipă şi de creare a unui climat de colaborare
  • Capacitate de luare a deciziilor în momente importante din zona de lucru
  • Experienţa în domeniul microbiologiei (tehnică de laborator şi microscopie) constituie un avantaj
  • Cunoștințe de limba engleză
  • Abilități de lucru pe calculator (Microsoft Office)
  • Program de lucru în 3 ture

Principalele responsabilități:

  • Conducerea procesului de biosinteză la scară industrială în conformitate cu normele Good Manufacturing Practice (upstream processing)
  • Prelevarea probelor din bioreactoare/reactoare în condiții aseptice
  • Examinarea preparatelor microscopice pentru determinarea stadiului de dezvoltare și a morfologiei microorganismului producător de nistatină
  • Participarea la inocularea cu material biologic în zona industrială
  • Efectuarea determinării purității microbiologice microscopice și macroscopice a produselor intermediare din biosinteză
  • Executarea lucrărilor specifice de laborator (lucrări la hota cu flux de aer laminar, microscop, centrifugă)
  • Efectuarea înregistrării operaţiilor rezultate și a controalelor în proces
  • Redactarea documentaţiilor specifice de laborator

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/ loc de parcare gratuit


Coordonator flux Biosinteză

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Licențiat al Facultăţii de Inginerie Chimică, Inginerie Biochimică
  • Adaptabil, creativ, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate
  • Capacitate de a planifica şi de a administra eficient activitatea personalului subordonat
  • Capacitate de a redacta materiale corecte ca formă şi conţinut
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet) și de limbă engleză
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)
  • Experienţa în domeniul producţiei de medicamente poate constitui un avantaj

Principalele responsabilități:

  • Coordonarea desfăşurării procesului tehnologic în instalaţiile de pregătire medii, biosinteză, izolare, purificare, zonă curată clasă D şi regenerare solvenţi, în schimburi
  • Cunoașterea și aplicarea procedurilor/instrucțiunilor specifice domeniului de activitate
  • Respectarea graficului de producţie
  • Relaționare bună cu structurile/specialiștii care condiționează realizarea atribuțiilor specifice postului
  • Asumarea responsabilităţii pentru consecinţele propriilor decizii
  • Repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor personalului subordonat în funcţie de nivelul postului
  • Capacitatea de crea un climat favorabil de muncă, de realizare a cooperării persoanelor din diferite structuri organizatorice şi de a soluţiona eventualele conflicte
  • Aptitudinea de a asculta şi de a lua în considerare diferite opinii, precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea unor rezultate performante (individuale şi de grup)
  • Capacitate de prioritizare a unor activităţi
  • Participare la realizarea activităților de validare/revalidare a proceselor/produselor, de calificare/recalificare operațională și a performanței echipamentelor
  • Prevenirea, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare corectării operative a acestora
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate
  • Capabilitatea de adaptabilitate la apariţia unor lucrări neplanificare
  • Identificarea la timp/prevenirea punctelor critice din activitatea desfășurată
  • Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
  • Propunerea, urmărirea și participarea la acțiuni ce vizează optimizarea proceselor în scopul eliminării problemelor de calitate, reducerea consumurilor specifice, introducerea de tehnologii/produse noi
  • Capacitate de prioritizare a unor activităţi
  • Capacitatea de analiză şi sinteză în abordarea lucrărilor specifice
  • Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
  • Corectitudine şi imparţialitate în evaluarea personalului din subordine şi în modul de acordare a recompenselor pentru rezultate deosebite în activitate
  • Armonizarea deciziilor şi acţiunilor personalului, precum şi a activităţilor din cadrul unei structuri organizatorice, în vederea realizării obiectivelor acestuia
  • Capacitatea de a identifica activităţile care trebuie desfăşurate de structura condusă, delimitarea lor în atribuţii

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/ loc de parcare gratuit


Reprezentant vânzări zona Ialomița – Călărași

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul vănzării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovarea, în zona alocată
  • Realizarea promovării ofertelor și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning(cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Reprezentant Medical zona București S4, S5, S6

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, de prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Reprezentant Medical zona Bihor – Sălaj

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, de prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzări în scopul realizarii obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea și participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Reprezentant Medical zona Ialomița – Călărași

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, de prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzări în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Reprezentant Medical non-RX zona Cluj – Bistrița-Năsăud

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2024

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzări în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu


Brand Manager

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Ce calități trebuie să ai?

  • Absolvent de studii superioare – licență în Marketing constituie avantaj
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Creativitate, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Abilitatea de a te conecta cu ușurință cu oamenii din diferite departamente și de a crește entuziasmul față de branduri/aderența față de crearea notorietății brandului
  • Abilități tehnice în definirea strategiei de brand bazate pe aspecte în legătură cu categoriile de produs și public țintă (parteneri, consumatori și clienți finali)
  • Încredere în sine, ambiție, dinamism, inițiativă
  • Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală
  • Experiența anterioară în industria farmaceutică poate reprezenta un avantaj
  • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Social Media, Internet)
  • Posesor permis de conducere categoria B

Ce trebuie să faci?

  • Dezvolți și implementezi strategiile specifice de brand
  • Implementezi planurile de promovare pentru produsele companiei în concordanță cu obiectivele strategice
  • Aloci și execuți eficient bugetul destinat dezvoltarii brandurilor
  • Măsori periodic și raportezi performanțele tuturor campaniilor de marketing gestionate
  • Colaborezi cu agențiile de marketing și publicitate pentru a dezvolta și implementa poziționări și strategii specifice
  • Analizezi competiția și evoluția pieței (produse, competitor/segmente de piață)
  • Colaborezi cu echipele inderdepartamentale (comerciale, de promovare, dezvoltare afaceri) pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii notorietatii brand-urilor gestionate

Ce îți oferim noi?

  • Salariul atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma E-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea

Gabriel așteaptă CV-ul tău pe gabriel.alungulesei@antibiotice.ro!



Product Manager

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2024

Ce calități trebuie să ai?

  • Absolvent al Facultății de Medicină/Farmacie
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Abilități de comunicare cu specialiștii din domeniul sănătății
  • Capacitatea de a planifica și prioritiza sarcinile de lucru pentru a respecta termenele limită este fundamentală
  • Încredere în sine, ambiție, inițiativă, capacitate de a opera într-un mediu dinamic
  • Creativitate, bune abilități de comunicare și stabilire a relațiilor interpersonale, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Experiență anterioară în industria farmaceutică de minimum 3 ani, de preferat în domeniul managementului de produs
  • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleze
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Internet)
  • Posesor permis de conducere categoria B

Ce trebuie să faci?

  • Definești și dezvolți sustenabil portofoliul de produse
  • Definești strategiile de dezvoltare a market share-ului pentru produsele gestionate conform conceptului „from molecule to market” (implicarea în procesul de identificare a ideii de produs, creație, gestionarea lansării de produse, urmărirea implementării și monitorizarea performanței vânzărilor în piață)
  • Definești și implementezi strategiile din mixul de marketing
  • Gestionaezi politica de profitabilitate (supravegherea lanțului valoric, optimizarea constantă a costurilor)
  • Monitorizezi performanțele produselor lansate și implementezi îmbunătățiri
  • Supervizezi informațiile medicale despre produsele din portofoliul companiei
  • Analizezi competiția și evoluția pieței (produse, competitor/segmente de piață)
  • Urmărești evoluția vânzărilor & anticipezi rezultatul pentru ajustarea strategiei propuse
  • Validezi strategiile de dezvoltare a portofoliului în corelație cu tendințele terapeutice validate în advisory board-uri de specialitate
  • Gestionezi relaționarea cu KOL
  • Raportezi perioadic performanța cu privire la planurile de marketing implementate
  • Colaborezi cu echipele de cercetare, comerciale, de promovare, dezvoltare afaceri pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor pe portofoliul gestionat

Ce îți oferim noi?

  • Salariul atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea

Gabriel așteaptă CV-ul tău pe gabriel.alungulesei@antibiotice.ro!