en_8.gif

Joburi  active

Alaturati-va echipei Antibiotice, pe drumul sau spre „mai mult” si „mai bine” pentru sanatatea oamenilor!

De 65 de ani, compania noastra dezvolta o cultura a cunoasterii, eficientei si responsabilitatii lucrului bine facut care
ne-au plasat în topul celor mai importanti si mai cunoscuti producatori din industria farmaceutica romaneasca.

Compania Antibiotice isi rezerva dreptul de a inregistra solicitari de angajare (CV-uri si scrisori de intentie) numai in perioadele si doar pentru posturile disponibile, anuntate pe site-ul propriu si/sau in mass-media.

Va multumim.

Manager proiect in-licensing / out-licensing

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!
De peste 60 de ani facem echipă pentru a oferi medicamente valoroase terapeutic și a face semenilor sănătatea și viața mai bună.
Pentru a ne atinge acest scop avem nevoie de colegi pe postul de

Manager proiect in-licensing / out-licensing

Ne dorim de la noul coleg:

  • Absolvent de studii superioare
  • Aptitudini de planificare şi abordare strategică
  • Absolvent al cursurilor de management proiecte este un avantaj
  • Cunoştinţe legislaţie şi reglementări internaţionale industria farmaceutică reprezinta un avantaj
  • Abilitati de negociere de afaceri
  • Cunoștințe de operare PC( MC Office, Internet)
  • Cunoștințe bune de limbă engleză
  • Capacitatea de a redacta în termen materiale corecte ca formă și conținut

Responsabilitățile sale vor fi:

  • Identifică oportunități de dezvoltare de noi produse / proiecte
  • Manageriaza proiectele din sfera sa de competenta
  • Formeaza si coordoneaza echipa de proiect
  • Monitorizeaza desfasurarea proiectelor
  • Identifica, analizeaza si monitorizeaza riscurile proiectului (Risk Management)
  • Faciliteaza cooperarea dintre participantii in proiect
  • Intocmeşte şi prezintă rapoartele periodice privind stadiul de realizare al proiectului în curs de derulare şi eventualele probleme neprevăzute, apărute în timp.
  • Supraveghează și coodonează achizițiile necesare proiectului (selectia și contractarea furnizorilor) și face managementul contractelor încheiate (Procurement Management)

Oferim:

  • Angajare full time
  • Oportunitatea dezvoltării carierei în cadrul unei firme de prestigiu
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Pachet salarial atractiv( tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

 

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV, insotit de scrisoare de intentie la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro pana la data de 06.03.2020

Relatii suplimentare la telefon: 0232-209107

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati

Asiguram confidentialitatea aplicatiilor

 



Medic în cadrul activității Farmacovigilență – Iași

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!
De peste 60 de ani facem echipă pentru a oferi medicamente valoroase terapeutic și a face semenilor sănătatea și viața mai bună.
Pentru a ne atinge acest scop avem nevoie de colegi pe postul de

Medic în cadrul activității Farmacovigilență – Iași

Ne dorim de la noul coleg:

  • Să fie licențiat al Facultății de Medicină
  • Să aibă cunoştinţe de limbă engleza și operare PC,
  • Să dovedească abilităţi de comunicare, capacitate de analiză şi sinteză, rigurozitate, perseverenţă, adaptabilitate la schimbare, iniţiativă, dinamism, orientare spre rezultate,
  • Experiența în domeniu constituie un avantaj

Responsabilitățile sale vor fi:

  • Implementarea legislaţiei privind farmacovigilenţa la nivelul companiei,
  • Menţinerea şi up-datarea sistemului de farmacovigilenţă al companiei,
  • Evaluarea eficacității şi siguranţei produselor din nomenclatorul societăţii
  • Evaluare sistematica a literaturii medicale, locala si internationala

Oferim:

  • Angajare full time
  • Oportunitatea dezvoltării carierei în cadrul unei firme de prestigiu, pe un segment de activitate in crestere, cu deschidere internationala
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Pachet salarial atractiv (salar fix, tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare/participare la sistem de bonusare functie de realizarea obiectivelor)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV, insotit de scrisoare de intentie la e-mail:

resurse.umane@antibiotice.ro pana la data de 20.03.2020

Relatii suplimentare la telefon: 0232-209107;

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati

Asiguram confidentialitatea aplicatiilor



Project Manager Market Access

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

De peste 60 de ani facem echipă pentru a oferi medicamente valoroase terapeutic și a face semenilor sănătatea și viața mai bună.
Pentru a ne atinge acest scop avem nevoie de colegi pe postul de

Project Manager Market Access

Ne dorim de la noul coleg:

  • Absolvent de studii superioare cu licenta
  • Experiență în managementul proiectelor, negocieri de afaceri, relații internationale, vânzari, business development, market access
  • Experiență în industria farmaceutică reprezintă un avantaj
  • Cunoștințe de operare PC (Ms Office, Internet)
  • Nivel avansat de limbă engleză
  • Gandire analitică și abilitate de a utiliza multiple surse de date (inclusiv colectarea acestora direct din piață) pentru fundamentarea deciziei de marketing raportata la un teritoriu dat
  • Capacitate de a manageria mai multe proiecte simultan
  • Adaptabilitate la schimbări sau la apariția unor lucrări cu caracter neplanificat
  • Capacitatea de a redacta în termen materiale corecte ca formă și conținut

Responsabilitățile sale vor fi:

  • Conduce și furnizeaza analize de piață, cu focus pe accesarea de noi piețe
  • Planifică și fundamentează inițiative strategice de crestere organica a afacerii firmei pe piețele internationale
  • Propune mai multe scenarii de proiect, proiecții ai indicatorilor de business pe termen lung, particularizează riscuri și oportunităti
  • Prioritizeaza etapele și acțiunile de implementare a proiectelor, prin încadrare în perioada de timp și resursele prestabilite
  • Organizează și coordoneaza întalniri multi-disciplinare cu alte structuri din firma, stabilind obiective, roluri clar definite în echipa de proiect, proceduri de lucru
  • Crează și dezvoltă o rețea internatională de parteneriate strategice pe lanțul de distribuție
  • Intocmeste și prezintă rapoarte lunare de parcurs privind stadiul de realizare al proiectelor, informează structurile implicate în proiect și seful ierarhic asupra eventualelor discrepante aparute și propune spre aprobare variante de solutionare
  • Reprezinta firma in relatie directa cu partenerii de afaceri
  • Raporteaza catre Sr Regional Sales Manager

Oferim:

  • Angajare full time
  • Oportunitatea dezvoltării carierei în cadrul unei firme de prestigiu, pe un segment de activitate in crestere, cu deschidere internationala
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Pachet salarial atractiv (salar fix, tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare/participare la sistem de bonusare functie de realizarea obiectivelor)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV, insotit de scrisoare de intentie la e-mail:

resurse.umane@antibiotice.ro pana la data de 20.03.2020

Relatii suplimentare la telefon: 0232-209107;

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati

Asiguram confidentialitatea aplicatiilor

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!



Area Sales Manager

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.03.2020

De peste 60 de ani facem echipă pentru a oferi medicamente valoroase terapeutic și a face semenilor sănătatea și viața mai bună.
Pentru a ne atinge acest scop avem nevoie de colegi pe postul de

Area Sales Manager

Ne dorim de la noul coleg:

  • Absolvent de studii superioare;
  • Experienta de minim 5 ani in domeniul vanzarilor B2B (domeniul farmaceutic si relatiile internationale pot constitui un avantaj);
  • Foarte buna cunoastere a reglementarilor legale de comert international;
  • Abilităţi organizatorice si de lucru in echipa, iniţiativă, dinamism, implicare si orientare spre  rezultate;
  • Motivatie pentru atingerea obiectivelor profesionale si personale de cariera;
  • Excelente abilitati de comunicare (scrisa si verbala), relationare si negociere cu clientii B2B;
  • Capacitate de lucru cu respectarea termenelor limita;
  • Adaptabilitate la schimbări sau la apariția unor lucrări cu caracter neplanificat;
  • Nivel avansat de limbă engleză; limba germana poate constitui un avantaj;
  • Cunoştinţe foarte bune de operare PC – Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Responsabilitățile sale vor fi:

  • Atingerea obiectivelor lunare de vanzari si profit in teritoriile desemnate si incadrarea in bugetul alocat;
  • Intretinerea si consolidarea relatiilor de afaceri cu partenerii actuali;
  • Identifica si genereaza catre Regional Sales Manager noi oportunitati de afacere pentru companie, idei si surse de venituri, respectand principiile Codului Etic in Afacerile Internationale si criteriile de selectie ale partenerilor/modelelor de business;
  • Planifica comenzile in fabricatie, colaboreaza cu alte departamente din cadrul firmei (planificare, financiar, asigurarea/controlul calitatii etc) si ofera solutii/planuri de masuri pentru atingerea obiectivelor de vanzari, profit si incasari;
  • Negociaza termenii contractuali si urmareste implementarea corecta a conditiilor contractuale in relatiile cu partenerii externi;
  • Raspunde pentru intocmirea corecta a documentelor de vanzare / export;
  • Reprezinta firma in relatie directa cu partenerii de afaceri;
  • Coordoneaza si monitorizeaza activitatea personalului din subordine (Export Officer);
  • Intocmeste rapoatele periodice de activitate si orice raport solicitat de superiorul direct.

Oferim:

  • Angajare full time
  • Oportunitatea dezvoltării carierei în cadrul unei firme de prestigiu, pe un segment de activitate in crestere, cu deschidere internationala
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Pachet salarial atractiv (salar fix, tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare/participare la sistem de bonusare functie de realizarea obiectivelor)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV, insotit de scrisoare de intentie la e-mail:

resurse.umane@antibiotice.ro pana la data de 20.03.2020

Relatii suplimentare la telefon: 0232-209107;

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati

Asiguram confidentialitatea aplicatiilor

 

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!