en_8.gif

Joburi  active

Alaturati-va echipei Antibiotice, pe drumul sau spre „mai mult” si „mai bine” pentru sanatatea oamenilor!

De 65 de ani, compania noastra dezvolta o cultura a cunoasterii, eficientei si responsabilitatii lucrului bine facut care
ne-au plasat în topul celor mai importanti si mai cunoscuti producatori din industria farmaceutica romaneasca.

Compania Antibiotice isi rezerva dreptul de a inregistra solicitari de angajare (CV-uri si scrisori de intentie) numai in perioadele si doar pentru posturile disponibile, anuntate pe site-ul propriu si/sau in mass-media.

Va multumim.

Analist marketing

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!

Avem nevoie de colegi pe postul de

Analist marketing

Compania Antibiotice S.A a evoluat de-a lungul celor peste 65 de ani, de la un producator cu traditie in fabricarea de substante active, la o companie moderna si competitiva de produse generice, care continua sa aiba ca misiune transformarea medicamentelor valoroase terapeutic, intr-un mijloc mai accesibil de ingrijire pentru pacienti, medici si farmacisti din Romania si din cele peste 70 de tari in care suntem prezenti.

Calificari si aptitudini:

  • Ești absolvent de studii superioare cu diploma de licenta
  • Ai minim 1 an de experienţă în analiza de piaţă; experienţa în piaţa farmaceutică constituie un avantaj;
  • Ai abilități organizatorice și de stabilire a priorităților, capacitate de a-ți asuma noi responsabilități, viziune de ansamblu, capacitate de a lucra la mai multe proiecte concomitent, atenție la detalii, gândire analitică, capacitate de sinteză, proactiv, flexibil, respectarea termenelor.
  • Ai abilităţi de analiză, sinteză şi interpretare foarte dezvoltate;
  • Responsabilitate, corectitudine, atenţie la detalii, viteză de reacţie şi rapiditate în îndeplinirea atribuţiilor, capacitate de lucru cu respectarea termenelor limită;
  • Ai abilități de operare PC (Word, Excell, PowerPoint, Internet) – lucru cu baze de date în Acces, Sql Server, constituie avantaj
  • Poți utiliza limba engleză în conversații, prezentări, traduceri.

Principalele atributii si responsabilități:

  • Analizezi evoluţia pieţei farmaceutice (dimensiune, tendinţe, evoluţia produselor şi a companiilor concurente), evoluţiei generale a companiei Antibiotice, precum şi a produselor aflate în portofoliul companiei
  • Realizează analize, rapoarte şi prognoze specifice activităţii de marketing, pentru produsele din portofoliu; vânzare, activități de promovare
  • Realizează rapoarte de monitorizare a concurenţei
  • Actualizezi si prelucrezi baze de date
  • Cercetare de marketing de desktop
  • Elaborează propuneri pentru noi analize / îmbunătăţiri în cadrul activităţii deja existente

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv (tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare și nonfinanciare)
  • Oportunitatea dezvoltării carierei într-o companie de renume
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Acces la facilitățile Club a+ Antibiotice pentru practicarea sporturilor (baschet, volei, tenis ,aerobic, pilates),
  • Acces la „Bistro pauza de masă” – posibilatea de a servi masa la preturi speciale pentru salariați
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

Pentru aplicare, va rugam sa trimiteti CV, însoțit de scrisoare de intenție la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro până la data de 20.06.2022

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/



Key Account Manager

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 25.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 25.06.2022

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!
Avem nevoie de coleg(ă) pe postul de

Key Account Manager

Echipa Activitatii Vanzari-Distribuitori caută coleg(ă), cu spirit practic și entuziasm, proactiv(ă), orientat(ă) către rezultate.

Locatie: Iasi, Romania

Principalele atributii si responsabilități:

Key Account Managerul din cadrul Activitatii Vanzari-Distribuitori, Directia Executiva Marketing si Vanzari are un rol esentian in planificarea, organizarea şi coordonarea activităţii de vânzare către distribuitori a produselor farmaceutice din portofoliul companiei pe piaţa internă, avand in subordine o echipa de Analisti distribuitori.

  • Monitorizeaza si analizeaza situatii comerciale si financiare a fiecarui partener alocat in vederea construirii planului de afaceri care sa conduca catre realizarea obiectivelor de vanzare, incasare si gross margin;
  • Monitorizeaza si creste marketshare-ului Companiei in total business parteneri alocati prin negocierea in setarea obiectivelor de achizitii si vanzare in piata;
  • Promoveaza oferte comerciale, oferte speciale catre partenerii din portofoliu, negocierea si incheierea contractelor in conformitate cu standardele si procedurile companiei;
  • Implementeaza conditiile comerciale agreate cu clientii si realizarea volumelor negociate;
  • Securizarea creantelor clientilor alocati prin incheierea de cesiuni si/sau incasarea creantei – personal, prin instrumente de plata;
  • Stabileste si implementeaza un mod de lucru cu partenerii de business;
  • Colaboreaza cu reprezentantii altor departamente ale companiei in vederea implementarii unui mod de lucru eficient;
  • Inițiaza, dezvolta și menține relatiilor cu factorii de decizie.

Calificari si aptitudini:

  • Absolvent de studii superioare cu licenţă în domeniul Economic, Marketing, Farmaceutic;
  • Experiență în vanzari si negociere minim 3 ani;
  • Comunici excelent, deţii abilități organizatorice, precum și aptitudinea de a funcționa într-un mediu în continuă transformare și dezvoltare;
  • Deţii abilități de facilitare și negociere, eşti capabil să asculţi și să-i convingi pe ceilalți pe baza unor argumente logice;
  • Ești orientat spre performanță și dezvoltare continuă;
  • Deții cunoștințe MS Office (Excel, Word, PowerPoint) la un nivel avansat.

Beneficii:

  • Oportunitatea de dezvoltare intr-o echipa tanara, motivata, dinamica,
  • Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai importanti producatori romani de medicamente generice,
  • Excelente oportunitati de avansare in cariera,
  • Pachet salarial motivant,
  • Programe de Instruiri de specialitate.

Pentru aplicare, va rugam sa trimiteti CV, însoțit de scrisoare de intenție la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro până la data de 25.06.2022

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/


Product manager- Portofoliu OTC

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Product manager- Portofoliu OTC

Cautam o persoana proactivă, jucător de echipă, cu aptitudini solide de negociere, gestionare a proceselor și utilizare eficienta a resurselor alocate pentru a facilita dezvoltarea în condiții optime a produselor.

Calificari si aptitudini:

  • Sa fie licentiat al Facultății de  Farmacie/Bioinginerie / Balneofizioterapie si recuperare medicala/ Marketing
  • Să aibă o bună înțelegere a mixului de marketing, cerințelor pacienților, educației medicale și a modului în care acestea pot conlucra pentru atingerea obiectivelor de business ale companiei
  • Experiență anterioară în industria farmaceutică de minim 3 ani, de preferat în domeniul managementului de produs
  • Creativitate, bune abilități de comunicare și stabilire a relațiilor interpersonale, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent dar și în echipă
  • Abilități de planificare și organizare, management eficient al timpului și teritoriului, disponibilitate de deplasare în teren
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Internet)
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleză.

Principalele atributii si responsabilități:

  • Dezvoltarea și implementarea planurilor de promovare pentru produsele companiei în concordanță cu obiectivele strategice
  • Gestionarea produselor pe parcursul ciclului de viață și a bugetelor de promovare
  • Organizarea și sustinerea de campanii de promovare, lansare de produse noi, generarea și supervizarea informațiilor medicale despre produsele din portofoliul companiei
  • Analiza competiției și a evoluției pieței (produse, competitor/segmente de piață)
  • Colaborarea cu echipele comerciale, de promovare,dezvoltare afaceri pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor companiei

Beneficii:

  • Oportunitatea de dezvoltare intr-o echipa tanara, motivata, dinamica;
  • Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai importanti producatori romani de medicamente generice;
  • Excelente oportunitati de avansare in cariera;
  • Pachet salarial motivant;
  • Programe de Instruiri de specialitate;

Pentru aplicare, va rugam sa trimiteti CV, însoțit de scrisoare de intenție la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro până la data de 20.06.2022

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/


Product manager- Portofoliu RX  

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Product manager- Portofoliu RX  

Cautam o persoana proactivă, jucător de echipă, cu aptitudini solide de negociere, gestionare a proceselor și utilizare eficienta a resurselor alocate pentru a facilita dezvoltarea în condiții optime a produselor.

Calificari si aptitudini:

  • Sa fie licentiat al Facultății de Medicină Generală/ Farmacie/Bioinginerie
  • Să aibă o bună înțelegere a mixului de marketing, cerințelor pacienților, educației medicale și a modului în care acestea pot conlucra pentru atingerea obiectivelor de business ale companiei
  • Experiență anterioară în industria farmaceutică de minim 3 ani, de preferat în domeniul managementului de produs
  • Creativitate, bune abilități de comunicare și stabilire a relațiilor interpersonale, atenție la detalii, flexibilitate, capacitate de lucru independent dar și în echipă
  • Abilități de planificare și organizare, management eficient al timpului și teritoriului, disponibilitate de deplasare în teren
  • Cunoștințe de operare PC (MS Office, Internet)
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleză.

Principalele atributii si responsabilități:

  • Dezvoltarea și implementarea planurilor de promovare pentru produsele companiei în concordanță cu obiectivele strategice
  • Gestionarea produselor pe parcursul ciclului de viață și a bugetelor de promovare
  • Organizarea și sustinerea de campanii de promovare, lansare de produse noi, generarea și supervizarea informațiilor medicale despre produsele din portofoliul companiei
  • Analiza competiției și a evoluției pieței (produse, competitor/segmente de piață)
  • Colaborarea cu echipele comerciale, de promovare,dezvoltare afaceri pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor companiei

Beneficii:

  • Oportunitatea de dezvoltare intr-o echipa tanara, motivata, dinamica;
  • Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai importanti producatori romani de medicamente generice;
  • Excelente oportunitati de avansare in cariera;
  • Pachet salarial motivant;
  • Programe de Instruiri de specialitate;

Pentru aplicare, va rugam sa trimiteti CV, însoțit de scrisoare de intenție la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro până la data de 20.06.2022

Antibiotice va contacta doar candidatii care raspund criteriilor de selectie enumerate mai sus.

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/


Manager Proiect  

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 20.06.2022

Manager Proiect  

Directia Executiva Dezvoltare Afaceri

Compania Antibiotice S.A a evoluat de-a lungul celor peste 65 de ani, de la un producator cu traditie in fabricarea de substante active, la o companie moderna si competitiva de produse generice, care continua sa aiba ca misiune transformarea medicamentelor valoroase terapeutic, intr-un mijloc mai accesibil de ingrijire pentru pacienti, medici si farmacisti din Romania si din cele peste 70 de tari in care suntem prezenti.

Pentru ca milioane de pacienti romani si din alte tari sa poate beneficia de alternative noi si accesibile la insanatosire, dorim sa ne dezvoltam echipa de Dezvoltare Afaceri cu un Manager Proiect. Astfel, cautam o persoana proactivă, jucător de echipă, cu aptitudini solide de negociere, gestionare a proceselor și utilizare eficienta a resurselor alocate pentru a facilita dezvoltarea în condiții optime a proiectelor.

Locatie: Iasi, Romania

Principalele atributii si responsabilități:

Managerul de Proiect din cadrul Departamentului Dezvoltare Afaceri are un rol esențial în crearea de parteneriate noi cu companii internaționale din Industria Farmaceutică. Obiectivele sunt dezvoltarea de proiecte de out-licensing pentru produsele din portofoliul companiei, dezvoltarea de proiecte de fabricație sub contract pe facilitățile Antibiotice si dezvoltarea de proiecte de in-licensing pentru completarea portofoliului de produse al companiei.

  • Elaborează si prezinta planuri detaliate în vederea dezvoltării proiectelor, cu scopul de a urmări și informa cu privire la progresele realizate;
  • Participă la echipele de proiect interfuncționale, urmărește îndeaproape proiectele și se implică proactiv în coordonarea partenerilor și resurselor interne pentru execuția eficientă a proiectelor, cu scopul de a fi livrate la timp și în limita bugetului alocat;
  • Gestionează relația cu partenerii și cu toate părțile interesate din interiorul companiei;
  • Construiește o rețea puternică de parteneri internaționali în vederea dezvoltării de proiecte;
  • Gestionează amenințările pentru a minimiza riscurile proiectului;
  • Analizează și conduce negocierile privind contractele cu partenerii externi;
  • Planifică/execută deplasările în scop de business și reprezintă Antibiotice în întâlnirile cu partenerii;

Calificari si aptitudini:

  • Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență in Economie, Medicina sau Farmacie;
  • Experienta de minim 3 ani in Vanzari sau Dezvoltare de Proiecte;
  • Cunostinte de Regulatory Affairs, Comert International, procese de fabricatie din industria farmaceutica reprezinta un avantaj;
  • Limba engleză (scris si vorbit fluent); cunoașterea oricărei alte limbi străine reprezintă un avantaj;
  • Gestionarea competentă a aplicațiilor standard MS Office;
  • Excelente abilități de comunicare și de prezentare;
  • Tenacitate si orientare pentru identificarea de oportunitati de afaceri si atingerea obiectivelor stabilite;
  • Abilitati de construire si dezvoltare a relatiilor cu partenerii;
  • Abilitati de lucru în echipă dar și independent, având capacitatea de a lua decizii;
  • Abilități solide de negociere si organizaționale;
  • Capabil să lucreze într-un mediu antreprenorial, într-o atmosferă în continuă și rapidă schimbare si termene bine definite;

Beneficii:

  • Oportunitatea de dezvoltare intr-o echipa tanara, motivata, dinamica;
  • Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai importanti producatori romani de medicamente generice;
  • Excelente oportunitati de avansare in cariera;
  • Pachet salarial motivant;
  • Programe de Instruiri de specialitate;

Pentru aplicare, va rugam sa trimiteti CV, însoțit de scrisoare de intenție la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro până la data de 20.06.2022

Antibiotice va contacta doar candidatii care raspund criteriilor de selectie enumerate mai sus.

 

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/


Specialist Preturi

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 25.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 25.06.2022

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!
Avem nevoie de coleg(ă) pe postul de

Specialist Preturi

Postul impune responsabilăți pentru dezvoltarea și executarea strategiei globale de prețuri pentru Antibiotice, prin colaborarea cu echipele de vânzări, marketing și financiar.

Cu siguranță ne vom întâlni dacă:

  • Comunici excelent, deţii abilități analitice dezvoltate, capacitatea de a reuni informații relevante și de a face propuneri bazate pe date,
  • Ințelegi contabilitatea costurilor și a statisticilor,
  • Ești orientat spre performanță și dezvoltare continuă,
  • Ai abilitatea de a aprofunda detaliile, de a gestiona complexitatea și de a conduce procesul de luare a deciziilor.

Educație și calificări

  • Absolvent de studii superioare cu licenţă sau master în domeniul economic/comert/finante/administrarea afacerilor/marketing,
  • Experiență profesională de minimum 3 ani în domeniul economic, prețuri, analize de date financiare si/sau comerciale, marketing, cercetare de piață; experienţa în piaţa farmaceutică constituie un avantaj,
  • Minim 3 ani de experiență în activitati ce privesc politici si strategii de preturi,
  • Competență în lucrul cu Excel – lucru cu baze de date si pivoti,

Care sunt responsabilitățile tale:

  • Proiectarea și implementarea strategiei de stabilire a prețurilor și coordonarea procesului de implementare a strategiei de pret,
  • Aplicarea metodelor de modelare statistică pentru a determina impactul potențial al strategiilor de stabilire a prețurilor asupra profitabilității,
  • Menținerea și actualizarea în mod regulat a unei baze de date cu istoricul prețurilor si a impactului scenariilor propuse,
  • Monitorizarea si raportarea perioadica a stadiului implementarii strategiei propuse,
  • Elaborarea și implementarea unui model de calcul pe scenarii prețuri pentru toate proiectele noi.

Beneficii:

  • Oportunitatea de dezvoltare intr-o echipa tanara, motivata, dinamica;
  • Oportunitatea de a lucra pentru unul dintre cei mai importanti producatori romani de medicamente generice;
  • Pachet salarial atractiv (salariu motivational, tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare și nonfinanciare);
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor;
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster;
  • Acces la facilitățile Club a+ Antibiotice pentru practicarea sporturilor (baschet, volei, tenis, aerobic, pilates);
  • Acces la „Bistro pauza de masă” – posibilitatea de a servi masa la preturi speciale pentru salariați;
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași.

Pentru aplicare, va rugam sa trimiteti CV, însoțit de scrisoare de intenție la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro până la data de 25.06.2022

Antibiotice va contacta doar candidatii care raspund criteriilor de selectie enumerate mai sus.

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/


Manager Sistem Integrat de Management

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 12.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 12.06.2022

Viziunea și misiunea la care contribui

Ne punem întotdeauna  forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici și farmaciști.

 

Cum știi dacă ești persoana potrivită

  • Îți prioritizezi şi organizezi activitatea astfel încât să furnizezi rezultate calitative în termenele stabilite,
  • Ai competențe organizatorice, leadership  – experiență în coordonarea unei echipe,
  • Poți utiliza fluent limba engleză în conversații si prezentări
  • Ai abilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitățile și inexactitățile,
  • Abilități de relaționare, planificare, ai capacitatea de a spori implicarea echipei,
  • Esti o persoană responsabilă, integră, capabilă să respecte termenele limită, rezistență la stres,
  • Esti disponibil la efort suplimentar pentru atingerea obiectivelor,
  • Operezi cu uşurinţă sistemele informatice uzuale MS Office.

 

Educatie si calificari

  • Ai absolvit cursurile unei facultăţi cu diplomă de licenţă
  • Certificate / atestate al sistemelor de calitate / mediu / sănătate și securitate în muncă
  • Experiență într-o poziție similară de minim 3 ani sau experiențe relevante ca Auditor extern / intern / Consultant extern sisteme de management

 

Care sunt responsabilitățile tale:

  • Supravegherea, menținerea și îmbunțirea sistemului de management integrat în cadrul companiei conform standardelor de referință ISO 9001:2015, ISO 14001:2015; ISO 45001:2018
  • Stabilirea obiectivelor sistemului de management integrat împreună cu structurile implicate
  • Asigurarea revizuirii documentelor sistemului de management integrat
  • Asigurarea întocmirii planului de audit specific pe sistem management integrat
  • Organizarea misiunilor de conformare în urma auditului intern
  • Urmarirea și implementarea recomandărilor și planurilor de remediere a necomformitătilor constatate în urma auditului intern
  • Asigurarea întocmirii anuale a analizei efectuate de management care vizează: situația neconformităților de sistem, situația neconformităților de produs, stadiul acțiunilor corective și preventive inițiate, gradul de atingere a obiectivelor anuale
  • Reprezentarea companiei în fața organismului de certificare
  • Plan de masuri de imbunatatire a Sistemului de Management Integrat în urma auditurilor externe

 

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv( tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare și nonfinanciare)
  • Oportunitatea dezvoltării carierei într-o companie de renume
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Acces la facilitățile Club a+ Antibiotice pentru practicarea sporturilor (baschet, volei, tenis ,aerobic, pilates),
  • Acces la „Bistro pauza de masă” – posibilitatea de a servi masa la preturi speciale pentru salariați
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

 

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV, insotit de scrisoare de intentie la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro pana la data de 12.06.2022

Relatii suplimentare la telefon: 0232 209433

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati

Asiguram confidentialitatea aplicatiilor.

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal,
vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/



Automatist în cadrul secției de producție, cu locație în Iași

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 13.06.2022

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 13.06.2022

Împreună creăm valoare. Împreună, în echipă!
Pentru a ne atinge acest scop avem nevoie de colegi pe postul de

Automatist în cadrul secției de producție, cu locație în Iași

Viziunea și misiunea la care contribui

Ne punem întotdeauna  forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici și farmaciști.

Cum știi dacă ești persoana potrivită         

  • Ai abilităţi de organizare şi gestionare a timpului de lucru, de comunicare şi de lucru în echipă, spirit de iniţiativă,
  • Deții capacitatea de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate,
  • Ești disponibil pentru lucrul în schimburi (inclusiv schimbul III),
  • Experienţă în domeniu poate constitui un avantaj.

Educație și calificări

  • Ești absolvent de liceu cu atestat profesional (calificare) de automatist / mecatronist / electromecanic

Care sunt responsabilitățile tale:

  • asigurarea bunei funcţionări şi a întreţinerii din punct de vedere al automatizării a echipamentelor şi instalaţiilor prin:
  • realizarea activităţii de întreţinere preventivă pentru echipamentele de automatizare, în conformitate cu Programul de Întreţinere Preventivă,
  • efectuarea intervenţiilor pentru eliminarea defecţiunilor şi avariilor la echipamentele de automatizare,
  • înregistrarea executării lucrărilor programate sau accidentale la echipamentele de automatizare, în conformitate cu cerințele Regulilor de Buna Practica de Fabricație,
  • executarea testelor din documentaţia de calificare (calificarea instalării, calificarea operaţională şi calificarea performanţei).

Oferta noastră:

  • Pachet salarial atractiv( tichete de masă, prime sărbatori legale, alte beneficii financiare și nonfinanciare)
  • Oportunitatea dezvoltării carierei într-o companie de renume
  • Acces la programe de formare profesională pentru dezvoltarea competențelor
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Acces la facilitățile Club a+ Antibiotice pentru practicarea sporturilor (baschet, volei, tenis ,aerobic, pilates),
  • Acces la „Bistro pauza de masă” – posibilitatea de a servi masa la preturi speciale pentru salariați
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV, insotit de scrisoare de intentie la e-mail: resurse.umane@antibiotice.ro pana la data de 07.04.2022

Relatii suplimentare la telefon: 0232 209107

Numai candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati

Asiguram confidentialitatea aplicatiilor.

Pentru mai multe detalii referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați pagina noastră https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/