Business Marketing Analyst

Cerințele postului:

  • Absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor
  • Experiență de minimum 3 ani în activităţi de marketing (experienţa în piaţa farmaceutică reprezintă un avantaj)
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Abilități organizatorice și de stabilire a priorităților, capacitate de a-ți asuma noi responsabilități, viziune de ansamblu, capacitate de a lucra la mai multe proiecte concomitent, atenție la detalii, gândire analitică, capacitate de sinteză, proactivitate, flexibilitate, respectarea termenelor, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Cunoștințe de operare PC nivel avansat (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Realizarea analizelor, rapoartelor, prognozelor şi strategiilor specifice activităţii de marketing pentru produsele alocate (lucrul cu baze de date constituie avantaj)
  • Actualizarea și prelucrarea bazelor de date
  • Analizarea evoluţiei pieţei farmaceutice (dimensiune, tendinţe, evoluţia produselor şi a companiilor concurente), evoluţia generală a companiei Antibiotice, precum şi a produselor aflate în portofoliul acesteia
  • Conceperea şi propunerea de scenarii de evoluţie a pieţei şi a companiei Antibiotice, prin prisma informaţiilor culese din piaţă
  • Evaluarea portofoliului de produse alocat şi formularea strategiilor de eficientizare care să conducă la creşterea vânzărilor produselor cu nivel convenabil al rentabilităţii
  • Repartizarea bugetului alocat fiecărui proiect pe acţiuni şi medii de comunicare
  • Conceperea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de marketing – în colaborare cu Managerul activității de marketing
  • Colaborarea cu echipele de cercetare, comerciale, de promovare, dezvoltare afaceri pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor pe portofoliul gestionat

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea
Vezi toate noutatile ▸
Prezentarea generala a confidentialitatii

Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajutand echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.

Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor navigand in filele din stanga.