2009

2009

Antibiotice continuă să atingă ținte economico-financiare în creștere care o mențin pe locul 4 în topul producătorilor de medicamente generice din România, în condițiile în care criza economică mondială persistă. Strategia în piață a companiei este orientată spre dezvoltarea afacerilor externe (obține autorizarea FDA pentru livrarea de medicamente injectabile în Statele Unite ale Americii, crește numărul de produse la export și a parteneriatelor internaționale) ca răspuns la necesitatea eficientizării afacerii și reducerii dependenței de piața internă. Drept urmare, Asociația Națională a Exportatorilor și Importatorilor din România (ANEIR) desemnează Antibiotice ca fiind cea mai dinamică firmă de export în domeniul medicamentelor.

Totodată, orientarea spre cunoaștere și inovare este inclusă în direcția de acțiune a companiei, fiind văzută ca instrument indispensabil depășirii crizelor. „Antibiotice continuă să meargă spre adevăratul său Nord, adică spre cunoaștere și inovare (.…). Vor putea depăși cu succes aceste vremuri tulburi doar organizațiile care vor continua să investească în cercetare, inovare, formare de noi angajați și dezvoltarea de noi produse.” (Raport Anual 2009, cap. Mesajul Președintelui CA, ec. Ioan Nani)

Vezi toate noutatile ▸
Prezentarea generala a confidentialitatii

Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajutand echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.

Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor navigand in filele din stanga.