Joburi active 🔎

La Antibiotice ne ghidăm după o cultură bazată pe cunoaștere, eficiență și responsabilitate, oferind mereu tot ce este mai bun pentru sănătatea oamenilor. Aceste valori ne-au ajutat să ajungem printre cei mai importanți și apreciați producători din industria farmaceutică din România.

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să contribui la un viitor mai sănătos, aplică pentru joburile disponibile și descoperă ce înseamnă să lucrezi alături de noi!


Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Mulțumim!

Analist calitate

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Studii – licenţiat în specializări precum: Biologie, Biochimie, Chimie, Inginerie chimică, Fizică, Bioinginerie medicală
  • Abilităţi de comunicare, capacitate de analiză şi sinteză a unor documente complexe, rigurozitate, perseverenţă, adaptabilitate la schimbare, iniţiativă, dinamism, orientare spre rezultate
  • Responsabilitate, conștiinciozitate, corectitudine, atenţie la detalii, viteză de reacţie şi rapiditate în îndeplinirea atribuţiilor, capacitate de lucru cu respectarea termenelor limită
  • Cunoştinţe de operare PC: MS Office, internet
  • Cunoaşterea limbii engleze
  • Cunoştinţe generale de legislaţie în domeniul fabricaţiei medicamentelor
  • Experienţa anterioară în domeniul controlului calităţii constituie un avantaj

Principalele responsabilități:

În domeniul analizelor microbiologice:

  • execută şi răspunde de controlul calității prin analize microbiologice a produselor și ambalajelor primare nesterile, a bioindicatorilor și a utilităților folosind metodele de analiză prevăzute în specificaţii şi farmacopei
  • efectuează analize pentru determinarea contaminării microbiene a aerului, suprafețelor și a personalului din camerele curate
  • efectuează înregistrări în cadrul laboratorului conform procedurilor în vigoare
  • verifică activitatea laboranților
  • efectuează activitățile specifice laboranților în lipsa acestora
  • participă la elaborarea metodelor de analiză specifice produselor la nivelul ultimelor farmacopei
  • participă la elaborarea specificaţiilor substanțelor active şi produselor la nivelul ultimelor farmacopei
  • informează şeful ierarhic asupra neregulilor constatate în funcţionarea aparaturii din dotare şi asupra necesarului de reactivi şi piese de schimb
  • răspunde disciplinar pentru executarea de analize, determinări, măsurători, controale şi date nereale, nesemnalarea abaterilor constatate sau admiterea la livrare a unor produse necorespunzătoare prescripţiilor de calitate

În domeniul asigurării calităţii:

  • participă la întocmirea procedurilor specifice şi instrucţiunilor pentru operațiunile/echipamentele din laborator
  • colaborează la investigarea rezultatelor în afara specificației conform procedurii de sistem şi a procedurilor proprii
  • participă la instruirile stabilite prin programul anual

În domeniul economic:

  • participă la stabilirea necesarului de materiale şi echipamente pentru desfăşurarea normală a activităţii laboratorului
  • participă la analiza consumurilor materiale şi valorii cheltuielilor angajate pentru luna respectivă

Generale:

  • participă la instruirile periodice în domeniul profesional și GMP, conform programelor anuale aprobate şi la verificarea însuşirii cunoştinţelor
  • cunoaşte şi respectă procedurile specifice activităţii desfăşurate, reglementările interne (Regulament Intern, Cod de Etică, Contract Colectiv de Muncă) şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată
  • raportează periodic modul de îndeplinire a atribuţiilor şi propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii
  • promovează respectul reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul structurii și în raporturile cu alte structuri organizatorice
  • răspunde de îndeplinirea tuturor atribuţiilor şi responsabilităţilor cuprinse în fişa postului
  • îndeplineşte şi alte atribuţii specifice stabilite de şeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a obiectivelor structurii din care face parte

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea

Regional Sales Manager – București

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 22.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 22.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent de studii superioare cu diplomă de licență
  • Experiență în piața pharma de minimum 2 ani
  • Experiența de minimum 1 an în managementul echipei constituie avantaj
  • Experiență de minimum 2 ani în rolul de RM
  • Gestionarea competentă a aplicațiilor standard MS Office
  • Excelente abilități de comunicare și de prezentare
  • Tenacitate și orientare pentru identificarea de oportunități de afaceri și atingerea obiectivelor stabilite
  • Abilități de construire și dezvoltare a relațiilor cu partenerii
  • Abilități de lucru în echipă, dar și independent, având capacitatea de a lua decizii
  • Abilități solide de negociere și organizaționale
  • Capacitate de lucru într-un mediu antreprenorial, într-o atmosferă în continuă și rapidă schimbare și termene bine definite

Principalele responsabilități:

Regional Sales Managerul are un rol esențial în planificarea și atingerea obiectivelor de promovare la nivel zonal a portofoliului ︁Antibiotice în concordanță cu obiectivele stabilite.

  • Implementează politicile de marketing a produselor firmei în teritoriul alocat, în conformitate cu strategiile de marketing și promovare
  • Organizează, coordonează, îndrumă, instruiește, evaluează și asigură suportul profesional și motivațional pentru reprezentanții medicali din subordine
  • Gestionează relația cu stakeholderii sau KOL
  • Stabilește, pe baza bugetului zonei, bugetele pentru reprezentanții medicali din subordine
  • Realizează și transmite în termenele stabilite rapoarte de activitate, planuri de măsuri corective
  • Gestionează valori și preia răspunderi pe măsura jobului

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – Botoșani și Suceava

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona sud

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de sud a țării! Dacă ești din Dâmbovița-Prahova sau București și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona est

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de est a țării! Dacă ești din județele Suceava-Botoșani, Brăila-Galați, Bacău-Neamț sau Buzău-Vrancea și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona centru-nord

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de centru-nord a țării! Dacă ești din județele Bihor, Sălaj, Covasna, Brașov, Maramureș sau Satu Mare și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona sud-vest

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de sud-vest a țării! Dacă ești din Alba Iulia-Sibiu-Hunedoara, Argeș-Vâlcea, Caraș-Severin sau Gorj-Mehedinți și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Business Marketing Analyst

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor
  • Experiență de minimum 3 ani în activităţi de marketing (experienţa în piaţa farmaceutică reprezintă un avantaj)
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Abilități organizatorice și de stabilire a priorităților, capacitate de a-ți asuma noi responsabilități, viziune de ansamblu, capacitate de a lucra la mai multe proiecte concomitent, atenție la detalii, gândire analitică, capacitate de sinteză, proactivitate, flexibilitate, respectarea termenelor, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Cunoștințe de operare PC nivel avansat (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Realizarea analizelor, rapoartelor, prognozelor şi strategiilor specifice activităţii de marketing pentru produsele alocate (lucrul cu baze de date constituie avantaj)
  • Actualizarea și prelucrarea bazelor de date
  • Analizarea evoluţiei pieţei farmaceutice (dimensiune, tendinţe, evoluţia produselor şi a companiilor concurente), evoluţia generală a companiei Antibiotice, precum şi a produselor aflate în portofoliul acesteia
  • Conceperea şi propunerea de scenarii de evoluţie a pieţei şi a companiei Antibiotice, prin prisma informaţiilor culese din piaţă
  • Evaluarea portofoliului de produse alocat şi formularea strategiilor de eficientizare care să conducă la creşterea vânzărilor produselor cu nivel convenabil al rentabilităţii
  • Repartizarea bugetului alocat fiecărui proiect pe acţiuni şi medii de comunicare
  • Conceperea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de marketing – în colaborare cu Managerul activității de marketing
  • Colaborarea cu echipele de cercetare, comerciale, de promovare, dezvoltare afaceri pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor pe portofoliul gestionat

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea

Operator exploatare și mentenanță

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii (avantaj liceu tehnic)
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Experiența anterioară de operator CNC sau lăcătuș mecanic constituie un avantaj
  • Disponibilitate de lucru în schimburi

Principalele responsabilități:

  • Ambalarea primară/secundară a produselor (unguente, creme, geluri, supozitoare, ovule) cu respectarea parametrilor specificați
  • Reglarea din punct de vedere mecanic a echipamentului de ambalare primară/secundară
  • Demontarea echipamentului în vederea curățării și montarea acestuia
  • Schimbarea formatelor de lucru pe echipamentul de ambalare primară/secundară

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Automatist

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii în automatizări/mecatronică/electrotehnică
  • Experienţa anterioară constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Pachet MS Office
  • Abilităţi de utilizare terminale specifice și aplicații pe echipamente
  • Disponibilitate de lucru în schimburi

Principalele responsabilități:

  • Efectuează operaţiile de întreţinere preventivă (mentenanță) din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru echipamente, sisteme, accesorii, instalații de utilități
  • Efectuează reparațiile în caz de defecțiuni din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru echipamente, sisteme, accesorii, instalații de utilități
  • Participă la realizarea calificării echipamentelor/sistemelor de producere a utilităţilor
  • Stabilește necesarul de componente/piese din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru mentenanța echipamentelor, sistemelor, accesoriilor, instalațiilor de utilități

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Asigurarea medicală privată
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Reprezentant vânzări – BioVet (Iași)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Cluj)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Timișoara)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Brașov)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Constanța)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (București)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical zona București

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.05.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Operator site produse farmaceutice

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii (specializarea în domeniul chimiei constituie un avantaj)
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Experiența anterioară constituie un avantaj
  • Disponibilitate de lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)

Principalele responsabilități:

  • Realizarea operației de cântărire a materiilor prime conform procedurilor specifice
  • Realizarea operației de omogenizare – lubrifiere a materiilor prime conform procedurilor specifice
  • Realizarea ambalării secundare automate a capsulelor/serializării și agregării conform procedurilor specifice
  • Ocazional realizarea ambalării primare a capsulelor conform procedurilor specifice
  • Curățare echipamente și spații de fabricație conform procedurilor specifice
  • Urmărirea funcţionării echipamentelor din cadrul zonei deservite conform procedurilor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași, loc de parcare gratuit

Coordonator flux producție

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Licențiat al Facultăţii de Inginerie Chimică, Inginerie Biochimică
  • Adaptabil, creativ, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate
  • Capacitate de a planifica şi de a administra eficient activitatea personalului subordonat
  • Capacitate de a redacta materiale corecte ca formă şi conţinut
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet) și de limbă engleză
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)
  • Experienţă în domeniul producţiei de medicamente poate constitui un avantaj

Principalele responsabilități:

  • Cunoașterea și aplicarea procedurilor/instrucțiunilor specifice domeniului de activitate, respectarea graficului de producţie
  • Relaționare bună cu structurile/specialiștii care condiționează realizarea atribuțiilor specifice postului
  • Asumarea responsabilităţii pentru consecinţele propriilor decizii
  • Repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor personalului subordonat în funcţie de nivelul postului
  • Capacitatea de crea un climat favorabil de muncă, de realizare a cooperării persoanelor din diferite structuri organizatorice şi de a soluţiona eventualele conflictea
  • Aptitudinea de a asculta şi de a lua în considerare diferite opinii, precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea unor rezultate performante (individuale şi de grup)
  • Participare la realizarea activităților de validare/revalidare a proceselor/produselor, de calificare/recalificare operațională și a performanței echipamentelor
  • Prevenirea, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare corectării operative a acestora
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate
  • Capabilitatea de adaptabilitate la apariţia unor lucrări neplanificare
  • Identificarea la timp/prevenirea punctelor critice din activitatea desfășurată
  • Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
  • Propunerea, urmărirea și participarea la acțiuni ce vizează optimizarea proceselor în scopul eliminării problemelor de calitate, reducerea consumurilor specifice, introducerea de tehnologii/produse noi

Avantaje și beneficii:

  • Tichete de masă
  • Sporuri acordate conform codului muncii
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare anuală pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Posibilitatea de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Servant pompier

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.06.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent de liceu
  • Cursul de specializare Servant pompier constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)

Principalele responsabilități:

  • Participă la toate acțiunile de pregătire de specialitate, organizate cu Serviciul pentru situații de urgenţă şi formaţiunea de pază, execută antrenament pentru mânuirea corectă a accesoriilor de stingere și a echipamentului de protecție din dotare
  • Respectă programul zilnic de activitate stabilit pentru pompierii profesionisti, regulile de ordine interioara si disciplina in munca
  • Execută controlul respectării actelor normative care reglementează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor, în cadrul programului de prevenire (rond), asigură asistență la locurile de muncă cu grad ridicat de pericol când se lucrează cu foc deschis sau la repunerea în funcțiune a instalațiilor după revizii și reparații, luând măsuri pentru înlăturarea neregulilor constatate
  • Participă efectiv la acțiunile de stingere a incendiilor, de salvare a oamenilor și bunurilor materiale și la înlăturarea urmărilor calamităților naturale ori catastrofelor
  • Execută împreună cu șoferii lucrări de întreținere la mașinile din dotare, mijloacelor și accesoriilor de stingere pe care le deservește, precum și a echipamentului de protecție din dotare
  • Ori de câte ori este nevoie execută lucrări de reparații, curățenie în incinta şi în exteriorul remizei Serviciului pentru situaţii de urgenţă
  • Îndeplinește orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de seful de turaă (grupă) cum ar fi: verificat stingătoare, supravegherea telefoanelor și instalației de avertizare incendii
  • Informează şeful de serviciu, coordonatorul de activitate sau şeful de tură despre toate problemele constatate în timpul serviciului
  • Menține ordinea și curățenia în remiza Serviciului de pompieri și în exteriorul acesteia
  • Participă la pregătirea şi desfăşurarea concursurilor profesionale specifice
  • Respectă reglementările interne şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată
  • Respectă programul de lucru şi foloseşte eficient timpul de muncă pentru executarea atribuţiilor de serviciu
  • Respectă programul de masă stabilit şi regulile de circulaţie pe teritoriul societăţii
  • Asigură ordinea la locul de muncă şi înştiinţează în timp util superiorul direct despre existenţa unor nereguli, abateri sau lipsuri în activitatea de la locul de muncă
  • Îndeplinește orice alte sarcini, legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de serviciu sau șeful de tură (grupă)
  • Îndeplinește şi alte atribuţii specifice stabilite de şeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor de serviciu
  • Verifică documentele şi bagajele personalului prezentat la intrarea/ieşirea din societate şi previne introducerea spre comercializare a oricăror mărfuri
  • Înlocuieşte șef tură pază la sistemele de supraveghere video ori de câte ori situaţia o impune (în cazul unei defecţiuni, pauza de masă, la patrulare pe perimetru)
  • Este direct răspunzător de exercitarea atribuţiilor specifice activităţii de pază reglementate de dispoziţiile interne
  • Nu părăsește locul de muncă la terminarea programului decât după ce a venit înlocuitorul

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Completeaza formularul pentru a aplica!

    In situația în care nu sunteți selectat pentru postul pentru care ați aplicat dar vom identifica posturi pentru care considerăm candidatura dumneavoastră potrivită vă propunem păstrarea în baza de date a CV-ului pentru o perioada de 6 luni. Astfel, dacă vom identifica posturi pentru care vom considera că sunteți persoana potrivită, vom avea posibilitatea de a vă contacta în vederea participării la selecție.
    Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către ANTIBIOTICE S.A. se poate accesa: https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/

    Prezentarea generala a confidentialitatii

    Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajutand echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.

    Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor navigand in filele din stanga.