Joburi active 🔎

La Antibiotice ne ghidăm după o cultură bazată pe cunoaștere, eficiență și responsabilitate, oferind mereu tot ce este mai bun pentru sănătatea oamenilor. Aceste valori ne-au ajutat să ajungem printre cei mai importanți și apreciați producători din industria farmaceutică din România.

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să contribui la un viitor mai sănătos, aplică pentru joburile disponibile și descoperă ce înseamnă să lucrezi alături de noi!


Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Mulțumim!

Reprezentant Vanzari – Biovet

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.12.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 31.12.2025

Candidatul Ideal

Redăm mai jos cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicina Veterinara sau domenii conexe;
  • Experienţă în domeniul vânzărilor produselor Veterinare de minim 1 an constitue un avantaj;
  • Abilităţi de comunicare, negociere, de prezentare şi de lucru în echipă, orientare către client şi către rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren;
  • Posesor permis de conducere categoria B;
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet).

Descrierea jobului

Detaliem principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea si vanzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе si produselor in promovarea, în zona alocată;
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale;
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodica a rapoartelor specifice.

Oferta noastră include următoarele avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masa;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional;
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de Concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma E-learning(cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu.

Descrierea companiei

Cu știință și suflet, alături de oameni !

La Antibiotice fabricăm medicamente generice de calitate certificată la nivel internațional, cu știință și suflet, pentru a crește accesul pacienților, medicilor și farmaciștilor la mijloace valoroase de îngrijire a sănătății.

Urmărindu-ne cu consecvență țintele, am ajuns un brand recunoscut în România, care aduce sănătate pentru milioane de oameni din țară și un partener de încredere ce dezvoltă relații comerciale în peste 70 țări ale lumii.

Portofoliul nostru de peste 150 de medicamente acoperă o gamă largă de arii terapeutice, strategia de dezvoltare fiind focusată astăzi pe medicamentele din clasele antiinfecțioase, cardiovascular, oncologie, sistem nervos central, dar și pentru profilaxia și creșterea calității vieții

Economist – Analiză Economică

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 14.12.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 14.12.2025

Candidatul Ideal

Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.
Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.
Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor noștri.

Redăm mai jos cerințele postului:
• Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în domeniul economic;
• Minim 3 ani experiență în contabilitate financiară și contabilitate managerială, previziune economică, tehnici de analiză de business;
• Calitatea de expert contabil, membru CECCAR, constituie avantaj;
• Experiență de lucru cu bugete, urmărire și verificare costuri și analiză;
• Cunoștințe de Microsoft Office – nivel avansat; cunoașterea soft-ului SAP S/4Hana constituie avantaj.

Descrierea jobului

Detaliem principalele responsabilități:
• Întocmire bugete și monitorizarea execuției acestora;
• Estimarea indicatorilor din rapoartele contabile lunare (cont de profit și pierdere, bilanț contabil, flux de numerar) și monitorizarea lunară a performanței financiare;
• Întocmirea de rapoarte, analize economico-financiare periodice, interpretarea și comunicarea către conducere a rezultatelor acestora;
• Colaborarea cu departamentele interne pentru efectuarea de analize economico-financiare;
• Respectă procedurile interne de lucru și face propuneri de îmbunătățire a acestora.

Oferta noastră include următoarele avantaje si beneficii motivaționale:
• Tichete de masă;
• Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
• Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
• Zile suplimentare de concediu de odihnă;
• Acces gratuit la platforma E-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
• Acces la facilitățile Club A+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
• Acces gratuit la terenul de tenis;
• Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
• Centrul Medical A+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
• Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
• Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași / loc de parcare gratuit;
• Program de lucru scurt vinerea.

Descrierea companiei

Cu știință și suflet, alături de oameni!

La Antibiotice fabricăm medicamente generice de calitate certificată la nivel internațional, cu știință și suflet, pentru a crește accesul pacienților, medicilor și farmaciștilor la mijloace valoroase de îngrijire a sănătății.

Urmărindu-ne cu consecvență țintele, am ajuns un brand recunoscut în România, care aduce sănătate pentru milioane de oameni din țară și un partener de încredere ce dezvoltă relații comerciale în peste 70 țări ale lumii.

Portofoliul nostru de peste 150 de medicamente acoperă o gamă largă de arii terapeutice, strategia de dezvoltare fiind focusată astăzi pe medicamentele din clasele antiinfecțioase, cardiovascular, sistem nervos central, dar și pentru profilaxia și creșterea calității vieții.

Economist Financiar-Contabil

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 14.12.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 14.12.2025

Candidatul Ideal

Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.
Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.
Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor noștri.

Redăm mai jos cerințele postului:
• Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în domeniul economic;
• Minim 3 ani experiență în cel puțin unul dintre următoarele domenii: contabilitate financiară, raportare financiară conform IFRS (International Financial Reporting Standards), analiză și planificare financiară, audit financiar, controlling;
• Calitatea de expert contabil, membru CECCAR, constituie avantaj;
• Cunoștințe solide de legislație fiscală și contabilă;
• Utilizator avansat Microsoft Office; cunoașterea soft-ului SAP S/4Hana constituie avantaj;
• Limba engleză – nivel mediu.

Descrierea jobului

Detaliem principalele responsabilități:
• Înregistrarea documentelor financiar-contabile în evidența contabilă, după interpretarea operațiunilor și stabilirea tratamentului contabil și fiscal;
• Participarea la închiderea lunară și anuală a exercițiului financiar;
• Participă la întocmirea raportărilor financiare și a situațiilor contabile periodice, în conformitate cu Standardele Internaționale de Contabilitate și legislația națională aplicabilă;
• Colaborarea cu departamentele interne pentru înțelegerea și interpretarea operațiunilor;
• Participă la actualizarea politicilor și procedurilor din activitatea financiar-contabilă;
• Respectă procedurile interne de lucru și face propuneri de îmbunătățire a acestora.

Oferta noastră include următoarele avantaje si beneficii motivaționale:
• Tichete de masă;
• Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
• Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
• Zile suplimentare de concediu de odihnă;
• Acces gratuit la platforma E-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală);
• Acces la facilitățile Club A+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
• Acces gratuit la terenul de tenis;
• Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
• Centrul Medical A+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică);
• Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne);
• Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași / loc de parcare gratuit;
• Program de lucru scurt vinerea.

Descrierea companiei

Cu știință și suflet, alături de oameni!

La Antibiotice fabricăm medicamente generice de calitate certificată la nivel internațional, cu știință și suflet, pentru a crește accesul pacienților, medicilor și farmaciștilor la mijloace valoroase de îngrijire a sănătății.

Urmărindu-ne cu consecvență țintele, am ajuns un brand recunoscut în România, care aduce sănătate pentru milioane de oameni din țară și un partener de încredere ce dezvoltă relații comerciale în peste 70 țări ale lumii.

Portofoliul nostru de peste 150 de medicamente acoperă o gamă largă de arii terapeutice, strategia de dezvoltare fiind focusată astăzi pe medicamentele din clasele antiinfecțioase, cardiovascular, sistem nervos central, dar și pentru profilaxia și creșterea calității vieții.

Mecanic Întreținere – linie de producție

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 10.12.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 10.12.2025

Viziunea si misiunea Antibiotice S.A.
Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici, farmaciști.
Prețuim eficiența și sprijinul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor nostri.Cerințele postului:

  • Absolvent de studii medii/scoala profesionala – profil mecanic/tehnic;
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă;
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate;
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III).

Descrierea jobului

Principalele responsabilități:

  • Asigurarea functionarii echipamentelor si instalatiilor la parametrii tehnologici.
  • Controleaza, supravegheaza si intervine pentru remedierea defectiunilor care apar pe timpul functionarii echipamentelor si instalatiilor;
  • Colaboreaza cu personal specializat din cadrul departamentului Electric si Automatizare in vederea functionarii corespunzatoare a echipamentelor si instalatiilor;
  • In perioada de revizie generala executa reparatii ale echipamentelor si instalatiilor.

Oferta noastră include următoarele avantaje si beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv;
  • Tichete de masa;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de Concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma E-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală);
  • Acces la facilitățile Club A+ (sală de sport,baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne;
  • Acces gratuit la terenul de tenis;
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut;
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică);
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/ loc de parcare gratuit.

Descrierea companiei

Cu știință și suflet, alături de oameni!

La Antibiotice fabricăm medicamente generice de calitate certificată la nivel internațional, cu știință și suflet, pentru a crește accesul pacienților, medicilor și farmaciștilor la mijloace valoroase de îngrijire a sănătății.

Urmărindu-ne cu consecvență țintele, am ajuns un brand recunoscut în România, care aduce sănătate pentru milioane de oameni din țară și un partener de încredere ce dezvoltă relații comerciale în peste 70 țări ale lumii.

Portofoliul nostru de peste 150 de medicamente acoperă o gamă largă de arii terapeutice, strategia de dezvoltare fiind focusată astăzi pe medicamentele din clasele antiinfecțioase, cardiovascular, oncologie, sistem nervos central, dar și pentru profilaxie și creșterea calității vieții.

Biolog

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Candidatul Ideal

Viziunea și misiunea Antibiotice S.A.

Ne punem întotdeauna forța și cunoașterea în slujba celor care au nevoie de sprijinul nostru. Facem medicamentele valoroase mai accesibile, ca mijloc de îngrijire a sănătății pentru pacienți, medici și farmaciști.
Pretuim eficiența și spiritul de cooperare, care ne permit să fim orientați către nevoile mereu în schimbare ale clienților și consumatorilor noștri.
Daca esti o persoană orientată spre rezultate și dornică să activezi într-o companie farmaceutică de top, această oportunitate poate fi ceea ce cauți.Redăm mai jos cerințele postului:

  • Studii universitare finalizate licență/master – Biologie/Biochimie;
  • Adaptabil, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate, atent la detalii;
  • Capacitate de analiză şi sinteză, de lucru cu respectarea termenelor limită, abilităţi de comunicare, de coordonare echipă şi de creare a unui climat de colaborare;
  • Capacitate de luare a deciziilor în momente importante din zona de lucru
  • Experienţa în domeniul microbiologiei (tehnică de laborator şi microscopie) constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de limba engleză;
  • Abilități de lucru pe calculator (Microsoft Office);
  • Program de lucru 8 ore pe zi în intervalul 8:00 – 16:00 sau 06:00 – 14:00, in functie de programarea activitatilor.

Descrierea jobului

Detaliem principalele responsabilități:

  • Realizarea activităţilor specifice Laboratorului Pregătire Material Biologic în scopul preparării inoculului vegetativ II şi întreţinerea tulpinii producătoare de nistatină –Streptomyces noursei.
  • Executarea lucrărilor specifice de laborator (lucrări la hota cu flux de aer laminar, lucru cu echipamente precum microscop, centrifugă);
  • Examinarea preparatelor microscopice pentru determinarea stadiului de dezvoltare și a morfologiei microorganismului producător de nistatină;
  • Efectuarea determinării sterilității sticlăriei, mediilor de cultură și materialelor de laborator utilizate în diverse etape;
  • Efectuarea determinării purității microbiologice microscopice și macroscopice a culturilor de Streptomyces noursei în diverse etape de dezvoltare;
  • Respectarea normelor GMP de bune practici de fabricație (reguli de igienă, echipare, curățenie etc conform procedurilor de lucru)
  • Înregistrarea în condici de lucru a operațiilor efectuate, a rezultatelor obținute și a controalelor în proces;
  • Redactarea documentaţiilor specifice de laborator.

Descrierea companiei

Oferta noastră include următoarele avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariul atractiv și tichete de masa;
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun);
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster;
  • Zile suplimentare de Concediu de odihnă;
  • Acces gratuit la platforma E-learning(cursuri de dezvoltare profesională și personală);
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne).

Cu știință și suflet, alături de oameni!

La Antibiotice fabricăm medicamente generice de calitate certificată la nivel internațional, cu știință și suflet, pentru a crește accesul pacienților, medicilor și farmaciștilor la mijloace valoroase de îngrijire a sănătății.

Urmărindu-ne cu consecvență țintele, am ajuns un brand recunoscut în România, care aduce sănătate pentru milioane de oameni din țară și un partener de încredere ce dezvoltă relații comerciale în peste 70 țări ale lumii.

Portofoliul nostru de peste 150 de medicamente acoperă o gamă largă de arii terapeutice, strategia de dezvoltare fiind focusată astăzi pe medicamentele din clasele antiinfecțioase, cardiovascular, oncologie, sistem nervos central, dar și pentru profilaxia și creșterea calității vieții.

Reprezentant medical Vrancea – Buzău

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical Târgu-Mureș – Harghita

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Operator exploatare și mentenanță

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii (avantaj liceu tehnic)
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Experiența anterioară de operator CNC sau lăcătuș mecanic constituie un avantaj
  • Disponibilitate de lucru în schimburi

Principalele responsabilități:

  • Ambalarea primară/secundară a produselor (unguente, creme, geluri, supozitoare, ovule) cu respectarea parametrilor specificați
  • Reglarea din punct de vedere mecanic a echipamentului de ambalare primară/secundară
  • Demontarea echipamentului în vederea curățării și montarea acestuia
  • Schimbarea formatelor de lucru pe echipamentul de ambalare primară/secundară

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Coordonator flux producție

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.11.2025

Cerințele postului:

  • Licențiat al Facultăţii de Inginerie Chimică, Inginerie Biochimică
  • Adaptabil, creativ, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate
  • Capacitate de a planifica şi de a administra eficient activitatea personalului subordonat
  • Capacitate de a redacta materiale corecte ca formă şi conţinut
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet) și de limbă engleză
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)
  • Experienţă în domeniul producţiei de medicamente poate constitui un avantaj

Principalele responsabilități:

  • Cunoașterea și aplicarea procedurilor/instrucțiunilor specifice domeniului de activitate, respectarea graficului de producţie
  • Relaționare bună cu structurile/specialiștii care condiționează realizarea atribuțiilor specifice postului
  • Asumarea responsabilităţii pentru consecinţele propriilor decizii
  • Repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor personalului subordonat în funcţie de nivelul postului
  • Capacitatea de crea un climat favorabil de muncă, de realizare a cooperării persoanelor din diferite structuri organizatorice şi de a soluţiona eventualele conflictea
  • Aptitudinea de a asculta şi de a lua în considerare diferite opinii, precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea unor rezultate performante (individuale şi de grup)
  • Participare la realizarea activităților de validare/revalidare a proceselor/produselor, de calificare/recalificare operațională și a performanței echipamentelor
  • Prevenirea, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare corectării operative a acestora
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate
  • Capabilitatea de adaptabilitate la apariţia unor lucrări neplanificare
  • Identificarea la timp/prevenirea punctelor critice din activitatea desfășurată
  • Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
  • Propunerea, urmărirea și participarea la acțiuni ce vizează optimizarea proceselor în scopul eliminării problemelor de calitate, reducerea consumurilor specifice, introducerea de tehnologii/produse noi

Avantaje și beneficii:

  • Tichete de masă
  • Sporuri acordate conform codului muncii
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare anuală pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Posibilitatea de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Completeaza formularul pentru a aplica!

    In situația în care nu sunteți selectat pentru postul pentru care ați aplicat dar vom identifica posturi pentru care considerăm candidatura dumneavoastră potrivită vă propunem păstrarea în baza de date a CV-ului pentru o perioada de 6 luni. Astfel, dacă vom identifica posturi pentru care vom considera că sunteți persoana potrivită, vom avea posibilitatea de a vă contacta în vederea participării la selecție.
    Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către ANTIBIOTICE S.A. se poate accesa: https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/

    Prezentarea generala a confidentialitatii

    Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajutand echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.

    Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor navigand in filele din stanga.