Joburi active 🔎

La Antibiotice ne ghidăm după o cultură bazată pe cunoaștere, eficiență și responsabilitate, oferind mereu tot ce este mai bun pentru sănătatea oamenilor. Aceste valori ne-au ajutat să ajungem printre cei mai importanți și apreciați producători din industria farmaceutică din România.

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să contribui la un viitor mai sănătos, aplică pentru joburile disponibile și descoperă ce înseamnă să lucrezi alături de noi!


Compania Antibiotice își rezervă dreptul de a înregistra solicitări de angajare (CV-uri și scrisori de intenție) numai în perioadele și doar pentru posturile disponibile, anunțate pe site-ul propriu și/sau în mass-media. Mulțumim!

Reprezentant medical – zona sud

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de sud a țării! Dacă ești din Dâmbovița-Prahova sau București și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona est

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de est a țării! Dacă ești din județele Suceava-Botoșani, Brăila-Galați, Bacău-Neamț sau Buzău-Vrancea și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona centru-nord

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de centru-nord a țării! Dacă ești din județele Bihor, Sălaj, Covasna, Brașov, Maramureș sau Satu Mare și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical – zona sud-vest

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 15.05.2025

Căutăm Reprezentanți medicali dedicați pentru extinderea echipei în zona de sud-vest a țării! Dacă ești din Alba Iulia-Sibiu-Hunedoara, Argeș-Vâlcea, Caraș-Severin sau Gorj-Mehedinți și ai experiență sau interes în domeniul medical, te invităm să te alături unei echipe dinamice și orientate spre performanță.

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienţi specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune, pentru produsele aflate în copromovare, și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Business Marketing Analyst

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor
  • Experiență de minimum 3 ani în activităţi de marketing (experienţa în piaţa farmaceutică reprezintă un avantaj)
  • Bună înțelegere a mixului de marketing
  • Abilități organizatorice și de stabilire a priorităților, capacitate de a-ți asuma noi responsabilități, viziune de ansamblu, capacitate de a lucra la mai multe proiecte concomitent, atenție la detalii, gândire analitică, capacitate de sinteză, proactivitate, flexibilitate, respectarea termenelor, capacitate de lucru independent, dar și în echipă
  • Cunoștințe de operare PC nivel avansat (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Realizarea analizelor, rapoartelor, prognozelor şi strategiilor specifice activităţii de marketing pentru produsele alocate (lucrul cu baze de date constituie avantaj)
  • Actualizarea și prelucrarea bazelor de date
  • Analizarea evoluţiei pieţei farmaceutice (dimensiune, tendinţe, evoluţia produselor şi a companiilor concurente), evoluţia generală a companiei Antibiotice, precum şi a produselor aflate în portofoliul acesteia
  • Conceperea şi propunerea de scenarii de evoluţie a pieţei şi a companiei Antibiotice, prin prisma informaţiilor culese din piaţă
  • Evaluarea portofoliului de produse alocat şi formularea strategiilor de eficientizare care să conducă la creşterea vânzărilor produselor cu nivel convenabil al rentabilităţii
  • Repartizarea bugetului alocat fiecărui proiect pe acţiuni şi medii de comunicare
  • Conceperea, monitorizarea și evaluarea campaniilor de marketing – în colaborare cu Managerul activității de marketing
  • Colaborarea cu echipele de cercetare, comerciale, de promovare, dezvoltare afaceri pentru a asigura focusul strategic necesar atingerii obiectivelor pe portofoliul gestionat

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomalogică)
  • Posibilitate de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea

Operator exploatare și mentenanță

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii (avantaj liceu tehnic)
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Experiența anterioară de operator CNC sau lăcătuș mecanic constituie un avantaj
  • Disponibilitate de lucru în schimburi

Principalele responsabilități:

  • Ambalarea primară/secundară a produselor (unguente, creme, geluri, supozitoare, ovule) cu respectarea parametrilor specificați
  • Reglarea din punct de vedere mecanic a echipamentului de ambalare primară/secundară
  • Demontarea echipamentului în vederea curățării și montarea acestuia
  • Schimbarea formatelor de lucru pe echipamentul de ambalare primară/secundară

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Procurement Specialist

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Job Requirements:

  • Bachelor or Master Degree or similar through experience (Business, Economic, Pharmaceutical);
  • Strong integrity and commitment to upholding Antibiotice’s mission, vision, and values; Fluency in English;
  • Good Interpersonal skills; Results driven; Process oriented;
  • A strategic thinker, excellent communicator, and experienced in initiating and leading projects;
  • Analytical mindset with proven strategic and execution skills; Exceptional communication and interpersonal skills;
  • Excellent negotiation and supplier management skills;
  • Strong analytical mindset and problem-solving abilities;
  • Proficiency in procurement software and ERP systems.

Job Responsibilities:

  • Reporting to the Procurement Manager, you will be responsible for:
  • Finding products at affordable prices that meet the organization’s needs and specifications;
  • Research suppliers of raw materials;
  • Gather quotes, proposals, and purchase terms and conditions;
  • Evaluate and negotiate vendor contracts;
  • Track inventory;
  • Planning and creating purchase orders (POs) to maintain adequate material flow based on forecasting;
  • Execute the purchase of goods approved by management;
  • Handling contract negotiations;
  • Maintaining accurate records;
  • Monitoring inventory levels;
  • Negotiating prices with suppliers and vendors;
  • Developing strategies to improve the negotiation process;
  • Establishing and maintaining vendor relationships.

What we offer:

  • Be part of a meaningful mission in the pharmaceutical industry;
  • Work in a professional and collaborative environment;
  • Integrated Induction and Training Program to assure you continuous professional growth and development opportunities;
  • A healthy work-life balance with flexible remote work options;
  • The chance to be a part of Antibiotice’s continued success story.

Automatist

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii în automatizări/mecatronică/electrotehnică
  • Experienţa anterioară constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, de organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Pachet MS Office
  • Abilităţi de utilizare terminale specifice și aplicații pe echipamente
  • Disponibilitate de lucru în schimburi

Principalele responsabilități:

  • Efectuează operaţiile de întreţinere preventivă (mentenanță) din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru echipamente, sisteme, accesorii, instalații de utilități
  • Efectuează reparațiile în caz de defecțiuni din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru echipamente, sisteme, accesorii, instalații de utilități
  • Participă la realizarea calificării echipamentelor/sistemelor de producere a utilităţilor
  • Stabilește necesarul de componente/piese din punct de vedere a elementelor de automatizare pentru mentenanța echipamentelor, sistemelor, accesoriilor, instalațiilor de utilități

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Asigurarea medicală privată
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Reprezentant vânzări – BioVet (Iași)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Cluj)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Timișoara)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Brașov)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (Constanța)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant vânzări – BioVet (București)

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină Veterinară sau domenii conexe
  • Experienţa în domeniul vânzărilor produselor veterinare de minimum 1 an constituie un avantaj
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Reаlizareа obiectivеlor stabilite pentru promovarea și vânzarea către segmentelе de clienți specifici а produsеlor specificate din portofoliul Antibioticе și produselor în promovare, în zona alocată
  • Realizarea promovării produselor specifice din portofoliul Antibiotice și vânzarea produselor cuprinse în ofertele comerciale lansate de distribuitori pe portofoliul Antibiotice
  • Participarea la campaniile promoționale stabilite prin politica de promovare
  • Stаbilirеа și menținerea de bune relații cu clienții, informarea periodică a acestora asupra noilor produse sau oferte comerciale
  • Prospectarea pieţei din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Reprezentant medical zona București

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare, cu licenţă, avantaj specializări Medicină/Farmacie sau domenii conexe
  • Experienţă în domeniul promovării produselor farmaceutice de minimum 2 ani
  • Abilităţi de comunicare, negociere, prezentare şi lucru în echipă, orientare către client şi rezultate, iniţiativă, disponibilitate de deplasare în teren
  • Posesor permis de conducere categoria B
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet)

Principalele responsabilități:

  • Promovarea etică la segmentele de clienți specifici (medici, farmacişti) a produselor din clasele terapeutice specifice portofoliului Antibiotice, în zona alocată, în vederea realizării obiectivelor stabilite
  • Colaborarea cu reprezentanții medicali și reprezentanții de vânzari în scopul realizării obiectivelor comune pentru produsele aflate în co-promovare și în scopul facilitării accesului la medicamente accesibile pacienților
  • Prospectarea pieței din zona alocată, transmiterea periodică a rapoartelor specifice
  • Organizarea şi participarea la diverse prezentări, simpozioane, conferințe din domeniul farmaceutic

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv și tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare trimestrială conform Sistemului motivațional
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu

Operator site produse farmaceutice

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii medii (specializarea în domeniul chimiei constituie un avantaj)
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Experiența anterioară constituie un avantaj
  • Disponibilitate de lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)

Principalele responsabilități:

  • Realizarea operației de cântărire a materiilor prime conform procedurilor specifice
  • Realizarea operației de omogenizare – lubrifiere a materiilor prime conform procedurilor specifice
  • Realizarea ambalării secundare automate a capsulelor/serializării și agregării conform procedurilor specifice
  • Ocazional realizarea ambalării primare a capsulelor conform procedurilor specifice
  • Curățare echipamente și spații de fabricație conform procedurilor specifice
  • Urmărirea funcţionării echipamentelor din cadrul zonei deservite conform procedurilor specifice

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași, loc de parcare gratuit

Coordonator flux producție

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Licențiat al Facultăţii de Inginerie Chimică, Inginerie Biochimică
  • Adaptabil, creativ, riguros, perseverent, responsabil, dinamic, orientat spre rezultate
  • Capacitate de a planifica şi de a administra eficient activitatea personalului subordonat
  • Capacitate de a redacta materiale corecte ca formă şi conţinut
  • Cunoştinţe de operare PC (MS Office, Internet) și de limbă engleză
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)
  • Experienţă în domeniul producţiei de medicamente poate constitui un avantaj

Principalele responsabilități:

  • Cunoașterea și aplicarea procedurilor/instrucțiunilor specifice domeniului de activitate, respectarea graficului de producţie
  • Relaționare bună cu structurile/specialiștii care condiționează realizarea atribuțiilor specifice postului
  • Asumarea responsabilităţii pentru consecinţele propriilor decizii
  • Repartizarea echilibrată şi echitabilă a atribuţiilor personalului subordonat în funcţie de nivelul postului
  • Capacitatea de crea un climat favorabil de muncă, de realizare a cooperării persoanelor din diferite structuri organizatorice şi de a soluţiona eventualele conflictea
  • Aptitudinea de a asculta şi de a lua în considerare diferite opinii, precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea unor rezultate performante (individuale şi de grup)
  • Participare la realizarea activităților de validare/revalidare a proceselor/produselor, de calificare/recalificare operațională și a performanței echipamentelor
  • Prevenirea, depistarea deficienţelor şi luarea măsurilor necesare corectării operative a acestora
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele materiale şi financiare alocate
  • Capabilitatea de adaptabilitate la apariţia unor lucrări neplanificare
  • Identificarea la timp/prevenirea punctelor critice din activitatea desfășurată
  • Oferirea unor soluţii pentru îmbunătăţirea unor aspecte organizaţionale şi profesionale
  • Propunerea, urmărirea și participarea la acțiuni ce vizează optimizarea proceselor în scopul eliminării problemelor de calitate, reducerea consumurilor specifice, introducerea de tehnologii/produse noi

Avantaje și beneficii:

  • Tichete de masă
  • Sporuri acordate conform codului muncii
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare anuală pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Asigurare medicală privată
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Posibilitatea de acordare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Inginer calificări

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent studii superioare tehnice
  • Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Capacitatea de a utiliza eficient resursele PC hard şi soft, programe uzuale MS Office, programe specifice (lucru cu baze de date, prelucrare statistică a datelor)

Principalele responsabilități:

  • Realizarea activităţii de elaborare a documentelor de calificare pentru sistemele HVAC din cadrul societăţii
  • Realizarea studiilor de temperatură și umiditate pentru spațiile de depozitare, spațiile de fabricație, camere  termostat, incinte frigorifice și echipamente
  • Conceperea şi redactarea protocoalelor şi rapoartelor de calificare CI, CO, CP, în colaborare cu tehnologul secţiei și echipa de mentenanță (inginer mecanic, electric, automatist), pentru echipamente/instalații, frigidere, combine frigorifice, camere de climatizare din cadrul societății
  • Verificarea efectuării testelor specifice calificării echipamentelor/instalațiilor
  • Efectuarea testelor statistice în cazul testelor care necesită acest lucru
  • Întocmirea rapoartelor de calificare
  • Întocmirea studiilor de distribuţie a temperaturii/umidităţii
  • Întocmirea documentației pentru studii de temperatură/umiditate a spațiilor de depozitare și pentru spațiile de fabricație
  • Întocmirea studiilor de temperatură/umiditate pentru camere termostat, incinte frigorifice, echipamente
  • Programarea data loggerelor pentru măsurarea temperaturii/umidității, descarcă datele, verifică datele obținute și stabilirea de măsuri pentru încadrarea datelor în limitele admise
  • Colaborarea cu secțiile/depozitele și celelalte structuri și cu biroul Design industrial pentru întocmirea documentației grafice ce se atașează studiilor de temperatură/umiditate
  • Întocmirea documentelor corespunzătoare domeniului Asigurarea Calităţii (proceduri, instrucțiuni de lucru etc.) şi răspunde de corectitudinea lor

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Tichete de masă
  • Sporuri acordate conform codului muncii
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Bonusare anuală pe bază de performanță
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională și personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Accesare suplimente alimentare din portofoliul companiei (conform procedurii interne)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit
  • Program de lucru scurt vinerea
  • Laptop

Servant pompier

Vezi detalii

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Data limita pentru aplicarea la acest job este: 30.04.2025

Cerințele postului:

  • Absolvent de liceu
  • Cursul de specializare Servant pompier constituie avantaj
  • Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, organizare şi gestionare a timpului de lucru, spirit de iniţiativă
  • Capacitate de asimilare a cunoştinţelor specifice postului, seriozitate, flexibilitate, adaptabilitate
  • Disponibilitate pentru lucru în schimburi (inclusiv schimbul III)

Principalele responsabilități:

  • Participă la toate acțiunile de pregătire de specialitate, organizate cu Serviciul pentru situații de urgenţă şi formaţiunea de pază, execută antrenament pentru mânuirea corectă a accesoriilor de stingere și a echipamentului de protecție din dotare
  • Respectă programul zilnic de activitate stabilit pentru pompierii profesionisti, regulile de ordine interioara si disciplina in munca
  • Execută controlul respectării actelor normative care reglementează activitatea de prevenire și stingere a incendiilor, în cadrul programului de prevenire (rond), asigură asistență la locurile de muncă cu grad ridicat de pericol când se lucrează cu foc deschis sau la repunerea în funcțiune a instalațiilor după revizii și reparații, luând măsuri pentru înlăturarea neregulilor constatate
  • Participă efectiv la acțiunile de stingere a incendiilor, de salvare a oamenilor și bunurilor materiale și la înlăturarea urmărilor calamităților naturale ori catastrofelor
  • Execută împreună cu șoferii lucrări de întreținere la mașinile din dotare, mijloacelor și accesoriilor de stingere pe care le deservește, precum și a echipamentului de protecție din dotare
  • Ori de câte ori este nevoie execută lucrări de reparații, curățenie în incinta şi în exteriorul remizei Serviciului pentru situaţii de urgenţă
  • Îndeplinește orice alte sarcini legate de atribuțiile serviciului, stabilite de seful de turaă (grupă) cum ar fi: verificat stingătoare, supravegherea telefoanelor și instalației de avertizare incendii
  • Informează şeful de serviciu, coordonatorul de activitate sau şeful de tură despre toate problemele constatate în timpul serviciului
  • Menține ordinea și curățenia în remiza Serviciului de pompieri și în exteriorul acesteia
  • Participă la pregătirea şi desfăşurarea concursurilor profesionale specifice
  • Respectă reglementările interne şi legislaţia în vigoare cu privire la activitatea desfăşurată
  • Respectă programul de lucru şi foloseşte eficient timpul de muncă pentru executarea atribuţiilor de serviciu
  • Respectă programul de masă stabilit şi regulile de circulaţie pe teritoriul societăţii
  • Asigură ordinea la locul de muncă şi înştiinţează în timp util superiorul direct despre existenţa unor nereguli, abateri sau lipsuri în activitatea de la locul de muncă
  • Îndeplinește orice alte sarcini, legate de atribuțiile serviciului, stabilite de șeful de serviciu sau șeful de tură (grupă)
  • Îndeplinește şi alte atribuţii specifice stabilite de şeful ierarhic, care corespund din punct de vedere al competenţelor proprii, în scopul realizării la timp şi în mod corespunzător a atribuţiilor de serviciu
  • Verifică documentele şi bagajele personalului prezentat la intrarea/ieşirea din societate şi previne introducerea spre comercializare a oricăror mărfuri
  • Înlocuieşte șef tură pază la sistemele de supraveghere video ori de câte ori situaţia o impune (în cazul unei defecţiuni, pauza de masă, la patrulare pe perimetru)
  • Este direct răspunzător de exercitarea atribuţiilor specifice activităţii de pază reglementate de dispoziţiile interne
  • Nu părăsește locul de muncă la terminarea programului decât după ce a venit înlocuitorul

Avantaje și beneficii motivaționale:

  • Salariu atractiv
  • Tichete de masă
  • Prime sărbători legale (Paște, Crăciun)
  • Acces gratuit la Biblioteca Bookster
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă
  • Acces gratuit la platforma e-learning (cursuri de dezvoltare profesională si personală)
  • Acces la facilitățile Club a+ (sală de sport, baschet, tenis, masaj, aerobic, pilates)
  • Acces gratuit la terenul de tenis
  • Facilitatea „Bistro pauza de masă” – propria locație unde se poate comanda și servi masa într-un mediu plăcut
  • Centrul Medical a+ (consultații medicale, consiliere psihologică, servicii gratuite de urgență stomatologică)
  • Transport gratuit la/de la locul de muncă pe raza municipiului Iași/loc de parcare gratuit

Completeaza formularul pentru a aplica!

    In situația în care nu sunteți selectat pentru postul pentru care ați aplicat dar vom identifica posturi pentru care considerăm candidatura dumneavoastră potrivită vă propunem păstrarea în baza de date a CV-ului pentru o perioada de 6 luni. Astfel, dacă vom identifica posturi pentru care vom considera că sunteți persoana potrivită, vom avea posibilitatea de a vă contacta în vederea participării la selecție.
    Pentru mai multe detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către ANTIBIOTICE S.A. se poate accesa: https://www.antibiotice.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal/

    Prezentarea generala a confidentialitatii

    Acest site utilizeaza cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta de utilizare posibila. Informatiile cookie sunt stocate in browserul dvs. si efectueaza functii cum ar fi recunoasterea dvs. atunci cand va intoarceti pe site-ul nostru si ajutand echipa noastra sa inteleaga ce sectiuni ale site-ului le gasiti cele mai interesante si mai utile.

    Puteti ajusta toate setarile cookie-urilor navigand in filele din stanga.