Gama de suplimente nutritive din portofoliul companiei a fost promovata pe litoral

In perioada 25.07.2005-07.08.2005 compania Antibiotice a desfasurat in statiunea Mamaia o ampla campanie promotionala intitulata sugestiv Suplimente de vacanta, campanie ce a constat in lansarea si promovarea unei game noi de suplimente nutritive (Fezovit®, Equilibra®, Rutoven®) si produse cosmetice (Cutaden®, Lavoderm®).

Turistii aflati in statiune in aceasta perioada au primit cu deosebit interes si satisfactie noile produse, reprezentantii medicali ai companiei mediatizand evenimentul atat prin intermediul revistei editate cu aceasta ocazie cat si prin intermediul farmaciilor din lantul EUROSANTIS. Cei care au achizitionat produsele promovate cu obiecte promotionale de sezon au fost recompensati de catre Antibiotice cu numeroase obiecte promotionale de sezon (genti termoizolante, saltele gonflabile, termosuri, tricouri, sepci etc.). In plus, pentru a imbina placutul cu utilul, au fost organizate, in zilele de sambata si duminica concursuri cu premii si surprize la fiecare minut.

 Iar rezultatele nu au intarziat sa vina: o dublare in doar doua saptamani a vanzarilor zilnice pentru aceste produse comparativ cu media primelor sase luni 2005. In perspectiva vom extinde CARAVANA SUPLIMENTELOR la nivelul intregii tari, prin campanii unitare de informare si promovare a distribuitorilor, farmacistilor si nu, in ultimul rand, a populatiei.supl3355mic supl3358micsupl3455mic

Vezi toate noutatile ▸