Antibiotice, partener la Conferintele Banii Nostri

bn(1)Pe parcursul a doua zile, personalitati marcante ale comunitatii de afaceri din Iasi, reprezetanti ai autoritatilor locale si oameni politici au participat la dezbateri pe diversele teme propuse de organizatori. 

Prima zi a conferintei a avut ca tema de discutie finantarile alternative ca solutie pentru dezvoltarea unor programe de investitii durabile pentru firmele romanesti. Acestea se pot astfel orienta fie spre finantari bancare, care sunt acum mult mai atractive prin noi instrumente de creditare, fie spre solutii alternative de finantare de tipul “private equity”. Doua banci si o cunoscuta institutie financiara si-au prezentat, in cadrul dezbaterilor, noile produse menite sa atraga increderea firmelor ce urmaresc dezvoltarea durabila a afacerii lor. 

Invitat  in prezidiul “Conferintelor Banii Nostri”, alaturi de reprezentanti importanti ai mediului de afaceri iesean,  directorul general al Antibiotice, ec. Ioan Nani, a remarcat schimbarea de atitudine a institutiilor bancare de la noi. “Daca in anii 90 era greu sa gasesti o finantare, acum constat o schimbare in bine. Dorim  sa realizam noi produse in cadrul companiei noastre pentru care avem nevoie de investitii. Am facut o cerere de oferta bancilor si in doua zile am avut 15 propuneri pe birou. Am ramas impresionat sa vad ca bancile erau dispuse sa imparta riscul impreuna cu noi”, a declarat Ioan Nani. 


Antibiotice – un model de succes in rebranding

Invitati in cea de-a doua zi a Conferintei, in cadrul seminarului cu tema Branding de companie – Branding de oras – Branding de tara, Mihaela Brezeanu, Director Relatii Publice – Antibiotice si  Marius Ursache, Chief Creative Officer la agentia Grapefruit au prezentat participantilor etapele parcurse pentru schimbarea identitatii unei companii de succes. Procesul de rebranding condus de agentia Grapefruit la Antibiotice a fost demarat cu un audit de brand. Ulterior, compania  a adoptat o noua platforma de brand, care a constituit baza pentru dezvoltarea noii identitati vizuale a companiei.

Prezentarea procesului de rebranding de la Antibiotice a suscitat un interes deosebit printre cei prezenti, oferind prilejul unor discutii animate legate de perspectiva construirii unui brand regional. “Prin aceste dezbn2bateri am incercat sa cream o identitate pentru Iasi, cu ajutorul celor care se implica in viata comunitatii acestuia. Ma bucur ca discutiile sunt aprinse si lumea este interesata atat de crearea unui puternic brand de Iasi, cat si un brand puternic de Romania”, a declarat Dan Popa, Director Conferintele Banii Nostri.

Vezi toate noutatile ▸